Naimisiin maistraatissa
Kommentit (18)
ja harmaa jakku, no... se varmaan povaskin epäonnea, mies löysi jo 4kk päästä toisen naisen
mulla oli päällä jakkupuku. Hyvuin on pitänyt jo yli 12 v.
tummansininen puku. Sivumennen sanottuna, hän mahtuu pukuunsa edelleen, mulla ei ole toivoakaan:/
ja harmaa jakku, no... se varmaan povaskin epäonnea, mies löysi jo 4kk päästä toisen naisen
Ihan turha instituutio.
Hääjuhla omine seremonioineen oli seuraavana päivänä.
niin mies ei olisi jättänyt. ANNA MUN NAURAA!!
Olisiko sittenkin kannattanut mennä naimisiin kirkossa?
suorat mustat housut ja juhlavampi kauluspaita (satiinia).Miehellä mustat siistit farkut ja pikkutakki.Vieraita ei maistraatissa ollut, ihan vaan perheen kesken.
ihan arkivaatteet, farkut ja siisti paita. Meillä oli seuraavana päivänä kirkossa avioliittoon siunaaminen + hääjuhla joten maistratti oli meille vaan "nimet paperiin" -juttu.
naiselle ja miehelle tumma puku, tottakai juhlaan juhlavaatteet kampaukset ja kaikki se on juhla. Maistraatissakin juhlavaa mennä naimisiin.
t.maistraatissa vihitty
riippuu siitä aiotteko muuten juhlistaa vihkimistä. Sinnehän voi mennä ihan tavallisissa arkivaatteissa, jos ette muuten juhli.
Itselläni oli paita & hame yhdistelmä, kun sattui olemaan hillitön helle sinä päivänä. Kivan kesäiset, vaaleat vaatteet, miehellä siistit housut & paita.
Jos pidät oikeat häät, niin voit pukeutua vaikka johonkin vähän tyylikkäämpään hääpukuun (ei sitä kamalaa kermakakku-prinsessamekkoa, se ei sovi kenellekään), valkoinen tai kermanvärinen perinteisempi tai joku vähän erikoisemman värinen sopii hyvin maistraattivihkimiseen.
Ei tosin ostettu hääliikkeestä, mutta sellainen vintage-tyylinen lyhyt mekko. Miehellä puku.
Ja ollaan yhä onnellisia ;) :D
...koska meillä oli varsinaiset hääjuhlat heti sen jälkeen meidän kesähuvilalla. Oli "pakkokeikka" käydä ensin maistraatissa, koska vihkivällä virkamiehellä ei ollut valtuuksia vihkiä meitä oikeasti mökkipaikkakunnalla :)
Mitä väliä lahjoilla on? Ei niitä kirkkoonkaan tuoda, vaan juhlapaikalle tai kotiin lähetetään..
Seuraavana päivänä oli kirkossa siunaustilaisuus ja kahvit sukulaisille ja ystäville.
En kokenut pakolliseksi saada koko maailman huomioo siksi, että solmin virallisen liiton miehen kanssa, jota rakastan. Ei se rakkaus siitä muutu, missä vaatteissa olen tai montako ihmistä mulle siitä lahjan antaa. =)
jos mitään juhlia ei pidetä...ja maistraattiinkin mennään kaksistaan..
Ja sä joka kysyit lahjoista...miten ne nyt yhtään mihinkään liittyy?
maistraattiin. En minä ainakaan laittais oikeaa hääpukua.