Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisiin maistraatissa

Vierailija
08.06.2010 |

Mitä laittaisit päälle?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja harmaa jakku, no... se varmaan povaskin epäonnea, mies löysi jo 4kk päästä toisen naisen

2/18 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja harmaa jakku, no... se varmaan povaskin epäonnea, mies löysi jo 4kk päästä toisen naisen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli päällä jakkupuku. Hyvuin on pitänyt jo yli 12 v.

Vierailija
4/18 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummansininen puku. Sivumennen sanottuna, hän mahtuu pukuunsa edelleen, mulla ei ole toivoakaan:/

Vierailija
5/18 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha instituutio.

Vierailija
6/18 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääjuhla omine seremonioineen oli seuraavana päivänä.

Vierailija
7/18 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mies ei olisi jättänyt. ANNA MUN NAURAA!!

Olisiko sittenkin kannattanut mennä naimisiin kirkossa?

Vierailija
8/18 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suorat mustat housut ja juhlavampi kauluspaita (satiinia).Miehellä mustat siistit farkut ja pikkutakki.Vieraita ei maistraatissa ollut, ihan vaan perheen kesken.

Vierailija
9/18 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan arkivaatteet, farkut ja siisti paita. Meillä oli seuraavana päivänä kirkossa avioliittoon siunaaminen + hääjuhla joten maistratti oli meille vaan "nimet paperiin" -juttu.

Vierailija
10/18 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiselle ja miehelle tumma puku, tottakai juhlaan juhlavaatteet kampaukset ja kaikki se on juhla. Maistraatissakin juhlavaa mennä naimisiin.

t.maistraatissa vihitty

Vierailija
11/18 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu siitä aiotteko muuten juhlistaa vihkimistä. Sinnehän voi mennä ihan tavallisissa arkivaatteissa, jos ette muuten juhli.

Itselläni oli paita & hame yhdistelmä, kun sattui olemaan hillitön helle sinä päivänä. Kivan kesäiset, vaaleat vaatteet, miehellä siistit housut & paita.

Jos pidät oikeat häät, niin voit pukeutua vaikka johonkin vähän tyylikkäämpään hääpukuun (ei sitä kamalaa kermakakku-prinsessamekkoa, se ei sovi kenellekään), valkoinen tai kermanvärinen perinteisempi tai joku vähän erikoisemman värinen sopii hyvin maistraattivihkimiseen.

Vierailija
12/18 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta mekko, mustat korkkarit

Vierailija
13/18 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosin ostettu hääliikkeestä, mutta sellainen vintage-tyylinen lyhyt mekko. Miehellä puku.

Ja ollaan yhä onnellisia ;) :D

Vierailija
14/18 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...koska meillä oli varsinaiset hääjuhlat heti sen jälkeen meidän kesähuvilalla. Oli "pakkokeikka" käydä ensin maistraatissa, koska vihkivällä virkamiehellä ei ollut valtuuksia vihkiä meitä oikeasti mökkipaikkakunnalla :)

Vierailija
15/18 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä lahjoilla on? Ei niitä kirkkoonkaan tuoda, vaan juhlapaikalle tai kotiin lähetetään..

Vierailija
16/18 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavana päivänä oli kirkossa siunaustilaisuus ja kahvit sukulaisille ja ystäville.

En kokenut pakolliseksi saada koko maailman huomioo siksi, että solmin virallisen liiton miehen kanssa, jota rakastan. Ei se rakkaus siitä muutu, missä vaatteissa olen tai montako ihmistä mulle siitä lahjan antaa. =)

Vierailija
17/18 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mitään juhlia ei pidetä...ja maistraattiinkin mennään kaksistaan..

Ja sä joka kysyit lahjoista...miten ne nyt yhtään mihinkään liittyy?

Vierailija
18/18 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maistraattiin. En minä ainakaan laittais oikeaa hääpukua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme