Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei hoitajilla nyt niin huono palkka ole

Vierailija
08.06.2010 |

Lähihoitajalla 1940e ilman lisiä. Lisät tietysti nostaa kivasti palkkaa, mutta jos nyt katsotaan vain peruspalkkaa, niin aika monet toimistotyöntekijät, kaupassa työskentelevät, varastoihmiset, ruokatyöntekijät jne jne jäävät usein tämän palkan alle.

Ja jos sitten ottaa ne viikonloppulisät huomioon, niin palkka voi olla joskus 2500 euroakin.

Harmi vaan, että hoitoalan työ ei oikein jaksa innostaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ainoastaan yövuoroja ja bruttopalkkani on 3100 E/ kk. teen 7 yötä peräkkäin ja sitten on 7 vp. Olen lähihoitaja:)

Vierailija
22/26 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka Suomessa väittää että hoitajalla ei olisi huono palkka? Hävetköön. Onko toimistotyöntekijällä vastuu toisesta ihnmisestä? Onko muka vastuullisempaa työtä kuin hoitaa vieraan lasta? Silmät ja hoksottimet on oltava päässä tai äkkiä ollaan oikeudessa. siihen ei kaikista ole. kokeile itse myös ryhmän hallinta taitojasi;))) Vaatii sekin erityistä taitoa ettei lapset ole kaaoksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on repäissyt lukunsa jostain mutu-paikasta

mutta kyllä mulla ainakin on peruspalkka 1950e ja siihen sitten vielä lisät :)

ei ap.

Vierailija
24/26 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityisellä puolella päästä noihin lukuihin.

Eikä pelkää yötyötä tekevän palkkaa voi käyttää vertauksena hyvästä lähihoitajan palkasta.

Vierailija
25/26 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut olemaan viime vuodet sairaalapalvelujen suurkäyttäjä ja olen nähnyt aika paljon osastojen arkea - toki vain sängystä käsin, jonne lakanoiden väliin olen aina saanut sydämellistä, moitteetonta hoitoa. Mutta kun siinä makaa päivät pitkät, näkee ja kuulee yhtä sun toista.

Kuitenkin oma palkkatyöni asiantuntijana yksityisellä sektorilla on oma lukunsa. Bruttopalkkani on 2600e ja se on alalla hyvä. Muulle alalle minulla ei ole taipumuksia eikä edellytyksiä. Minulla on ylempi korkeakoulututkinto ja 16 vuoden työkokemus.

Vierailija
26/26 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täyttä totta on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi