Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen pitäisi voittaa Kepun pj-vaali, että äänestäisit ko.puoluetta ek-vaaleissa?

Vierailija
07.06.2010 |

Kiinnostaisi tietää, mitä ns. liikkuvien äänestäjien mielissä liikkuu.

Ketä Sinä äänestäisit tai kenen seuraavista pitäisi johtaa Keskustaa ja toimia ensi kevääseen pääministerinä, jotta äänestäisit Keskustaa.

Kivimäen, Pekkarisen, Väyrysen vai Kauniston?

Vai onko äänestyspäätös sittenkään kasvoista kiinni?

terveisin Keskustan puoluekokousedustaja

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestäisi keskustaa, vaikka se olisi ainut puolue koko maassa.

Vierailija
22/30 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yllättää suuren yleisön kun pääsee puikkoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä sit, jos Paavo Lipponen valitaan keskustan pj:ksi :)

Vierailija
24/30 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta, että puoluepolitiikassa menestystä mitataan puolueen johdon onnistunmisella.Kehotan kuitenkin joskus miettimään kunkin puolueen arvoja ja aatteita. Että tiedätte, mitä äänestätte. Kokoomus ratsastaa imagopolitiikalla ja heillä nyt sattuu olemaan Suomen paras mainostoimisto. Tosiasissa he ajavat aika kylmiä arvoja. Jotkut ihmiset tuntuu muodostavat mielipiteensä aika helposti imagollisten asioiden tiimoilta. Siitä kertoo esim. jotain se, että Kokoomuksen suosio on gallupien mukaan n. 23% ja Keskustan 18,5% - samalla hallituspolitiikalla. Hei haloo? Täällä meikäläisten ajatuksia eri asioista ja hyviä tekoja: http://www.keskusta.fi/Suomeksi/Politiikka/Keskustan_politiikka_A-o.iw3 Niitäkin on! ap

Noilla ihmeellisillä mainostoimisto-puheillasi! Että kiitti vaan. Ja heippa kepu. Pidät minua siis tyhmänä ihmisenä. Miten voisin koskaan äänestää sinua?

Ihan varmasti onkin jonkun kokoomuksen mainostoimiston syytä, että kepulla menee huonosti ja kokoomuksella hyvin.

Vinkki: teot ratkaisee

Vierailija
25/30 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiviniemi on kuitenkin puheenjohtajaehdokkaista ainoa mahdollinen. Silti jos Korhonen jatkaa on aivan sama kuka puoluetta johtaa, Korhonen vie silti.

Kun 90-luvun alussa sain äänioikeuden äänestin Demareita. Politiikan opintojeni myötä silmäni avautuivat enkä halunnut AY-liikkeen ohjaavan valtakunnanpolitiikkaa. Sittemmin olen äänestänyt Vihreitä ja nykyisin Kokoomusta. Olen kyllästynyt "paapomiseen", joten Kokoomuksen "kovat arvot" sopivat minulle.

Ja miten niin setäihmiset eivät ole tukeneet nuoria naisia? Benin tallihan on jo klassikko ja sieltä ovat ponnistaneet mm Kirsi Piha ja Piia-Noora Kauppi.

Vierailija
26/30 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun silmissäni niin pahasti, että en tule sitä puoluettä enää äänestämään. Voisin harkita, mikäli Hannu Takkulasta tulisi puheenjohtaja. Muussa tapauksessa en edes harkitsisi.

Vierailija
27/30 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan en ole keskustaa äänestänyt enkä äänestä.

Vihreitä, sdp:tä ja kokoomusta olen äänestänyt, tosin osa vaaleista oli kunnallisvaaleja joissa vaikutti enemmän henkilö kuin puolueen virallinen linja.

Vierailija
28/30 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeimmalla pallilla. Ikinä en keskustaa äänestä, ihan kusetus puolue! Haamujäseniä, vaalitukisotkuja, Vanhasen hyppivä kikkeli... yök koko sakki

Vierailija
29/30 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ääneistäisi Keskustaa koskaan. Keskusta on mafiaorganisaatio ja henkinen sairaustila

Vierailija
30/30 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtamaa keskustaa.

Ehkä eniten toivoisin yhdistelmää Väyrynen & Korhonen, niin keskustan kannatus romahtaisi.

Mutta jos pitäisi saada aikaan hyvää politiikka jossa kepu on mukana, niin toivoisin Kiviniemen valintaa. En silti missään tapauksessa voisi itse äänestää ko. puoluetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän