Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teenkö vääärin miestä kohtaan, kun en jaksa

Vierailija
17.06.2010 |

ja halua lähteä mökille. Meillä on mökki ollut kymmeniä vuosia, mies tykkää lalastamisesta ja mutenkin olla siellä. Nyt kun olen muuutaman kerran kieltäynyt lähtemästä . niin ihan kuin suuttuis. Meillä on iso kaupunkipiha ,ja siinäkin on hommaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu. Mies odottaa lomaa kuin kuuta nousevaa ja pääsee kalaan ja tekemään mökkijuttuja. Meillä kaupungissa myös isohko piha yms. hoidettavana. Toisaalta itsekin odotan lomaa ja viihdyn myös mökillä, joten tasapuolisesti yritetään olla molemmissa paikoissa. Ja maiseman vaihto tekee kyllä hyvää itsellenikin!

Vierailija
2/9 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä mökillä ollaan, verrattuna kaupunkikotiin? Onko se kohtuuton ponnistus?

Minusta on mukavaa lähteä mökille (olen varmaan siis väärä henkilö vastaamaan) ja kivaa kun mies käy lasten kanssa kalassa - saadaan hyvää ruokaa. He lähtevät aamulla varhain järvelle, minä nukun makeat, pitkät unet ja laitan aamupalan valmiiksi kun tulevat saaliin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä mökillä ollaan, verrattuna kaupunkikotiin? Onko se kohtuuton ponnistus?

Minusta on mukavaa lähteä mökille (olen varmaan siis väärä henkilö vastaamaan) ja kivaa kun mies käy lasten kanssa kalassa - saadaan hyvää ruokaa. He lähtevät aamulla varhain järvelle, minä nukun makeat, pitkät unet ja laitan aamupalan valmiiksi kun tulevat saaliin kanssa.

mutta nyt ollut muuttoja, sun muuta lasten perheillä. On autettu paljon, joten saan pitkästä aikaa, olla ihan yksin.

Vierailija
4/9 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies voisi mennä välillä yksin?

Vierailija
5/9 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies tykkää mökkeillä ja minä en yhtään. Usein siis mies menee yksin tai ottaa vanhimman lapsemme mukaan. Itse "suostun" sinne vain pari kertaa kesässä ja max 3 yötä kerrallaan.

Vierailija
6/9 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies viettää siellä aikaa yksin ja lasten kanssa monta viikkoa vuodessa

Vierailija
7/9 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitäs passata, osa kyllä tehdä ruokia. Kait se on sitä ,kun se mökki on ,niin pitäs yhdessä olla.

Vierailija
8/9 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten vanhoja te oikeen ootte?!

Vierailija
9/9 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten vanhoja te oikeen ootte?!

JA ollaan päivittäinkin kotona kummatkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi