Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla mies on pettänyt, miten nyt menee?

Vierailija
07.06.2010 |

Lähipiirissä mies petti. Vaimo sai tietää ja nyt periaatteessa koko miehen ja vaimon lähisuku tietää asiasta.

Kyselisin, että kuinka moni on eronnut asian vuoksi ja kuinka moni on vielä yhdessä? Oletteko osanneet siirtyä asian kanssa eteen päin ja tuntuuko, että parisuhde on vakaa? Oletteko saaneet apua ulkopuolisilta välien parantamisessa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemuksia?

Vierailija
2/8 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei jäänyt viimeiseksi, vaikka aluksi siltä tuntui. Heti, kun tuli uudestaan vähän vaativampi tilanne, jossa en ehtinyt paapoa häntä joka hetki niin mies etsi lohtua uudesta rakastumisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sujunut.asia jäi niin pahasti pyörimään.Jos kerran pettää, niin pettää aina.Jokaisen oma hlökohtainen päätös kuitenkin, erotako vai ei.En sentään naimisiin kerennyt, mutta yhteinen syntymätön vauva putkahtaa piakkoin maailmaan.

Vierailija
4/8 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu, että mahdollisuuksia tulevaisuuteen vielä läheisellä parilla olisi, mutta en missään nimessä usko, että suhde kestää enää toista pettämistä. Pari on hyvin läheinen minulle ja tuntuu kamalalta niin miehen kuin naisenkin osalta.

ap

Vierailija
5/8 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä sinulla miehen osalta on kamala olo??? Hän on kuitenkin ihan tietoisesti lähtenyt pelaamaan ja laittanut koko parisuhteensa vaakalaudalle, eli itse petettynä on aika vaikea ymmärtää minkä takia joku sympatisoi pettäjää...

Vierailija
6/8 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä on usein se, jota eniten kannattaa sääliä, hänhän on aivan hukassa elämässään. Jos katsoo miten minulle ja ex-miehelleni on myöhemmin käynyt elämässä niin kuvio on täysin selvä. Hän ei ole oppinut käsittelemään pettymyksiä muulla tavoin kuin pakenemalla aina uusiin rakastumisiin, ja tämän takia hänen elämänsä on ollut hyvin levotonta. Luuseriksikin häntä varmaan joku sanoisi. Itse elän tyytyväisenä ja mieheni palvomana toisessa avioliitossani.

Vierailija
7/8 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaillaan päällä. Haluaisin yrittää, mutta luottamus on pahasti rikottu. En voi muuta sanoa kuin että tilanne on äärimmäisen vaikea, kaikille osapuolille. Kyllä kai jotkut tällaisesta selviää, mutta se vaatii todella paljon.

Vierailija
8/8 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hän selkeästi katuu. Koskaan hän ei ole enää oma itsensä anopin ja omien vanhempiensa silmissä. Lisäksi omat lapset tietävät tilanteesta. Ehdottomasti on tehnyt elämänsä suurimman virheen ja on oikeasti VITUN IDIOOTTI. Mutta toisaalta ei ole minulle tehnyt väärin vaan vaimolleen, joten en minä ole toisia syyllistämään.

ap