Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomatonta ja surullista toimintaa :(

Vierailija
07.06.2010 |

Pyöräilin tänään töistä kotiin autotien reunaa, koska pyörätietä ei ollut. Mua pelottaa ajaa autotiellä, mutta minkäs teet... Linja-auto pyyhkäisi kovalla vauhdilla niin läheltä, että ilmavirta ja pelästyminenkin kaatoi minut, ei onneksi suoraan autotielle vaan olin puoliksi autotiellä ja puoliksi jalkakäytävällä. Sattui ihan hulluna kun asfalttiin kaaduin, joten hetki meni kun "otin lukua" maassa ja sitten vasta pääsin nousemaan ylös. Tämän noin puoliminuuttisen aikana YKSIKÄÄN AUTO EI PYSÄHTYNYT KATSOMAAN VOINTIANI, vaan kaikki ajoivat ohi läheltä pyyhältäen. Joku jalankulkija tuli sitten katsomaan miten pärjään, onneksi koti oli lähellä niin pääsin sinne ihan helposti.

Ei voi kuin ihmetellä aikuisten ihmisten välinpitämättömyyttä :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni jäi rekan alle kun sen ilmavirta kaatoi hänet alleen. Ajoi tosin tienpiennarta vaikka pyörätiekin olisi ollut vähän kauempana. Ja kyllähän autoilijalla on velvollisuus pysähtyä jos näkee onnettomuuden, vaikka pyöräilijän kaatuneena.

Vierailija
2/9 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että autojen olisi pitänyt äkkijarruttaa siinä maantiellä? Niitä vissiin kulki siinä enemmän kuin yksi tunnissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että autojen olisi pitänyt äkkijarruttaa siinä maantiellä? Niitä vissiin kulki siinä enemmän kuin yksi tunnissa.

vaan tavallinen, keskivilkas tie asutusalueella. Ja kyllä mä olen siinä uskossa ollut, että ihmisillä on auttamisvelvollisuus!

ap

Vierailija
4/9 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

autoilijat jaksa mistään välittää. Kaahataan päin punaisia, ei anneta tilaa suojatiellä...

Vierailija
5/9 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tod. mikään rekan ilmavirta ketään kaada! Eri asia on, jos säikähtää tms.

nimin. pyöräilijä.

Vierailija
6/9 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen jo sen oppinut, ettei vieraiden ihmisten varaan kannata paljon varata

Vierailija
7/9 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi kaatui pahasti pyörällä eikä yksikään aikuinen mennyt auttamaan. Ihmisiä meni ohi kävellen, autolla, pyörällä. Lapsi itki, piteli kättään ja verta valui vähän kasvoista ja käsistä.

Lääkärissä ilmeni, että käsi oli mennyt poikki.

Mä oikeasti haluaisin nähdä niistä joka ikisen typeryksen ja sanoa muutaman valitun sanan.

Vierailija
8/9 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tod. mikään rekan ilmavirta ketään kaada! Eri asia on, jos säikähtää tms.

nimin. pyöräilijä.

Mutta totta kai ilmavirtakin voi kaataa tai imaista mukanaan!

ap

Vierailija
9/9 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tod. mikään rekan ilmavirta ketään kaada! Eri asia on, jos säikähtää tms. nimin. pyöräilijä.

17 vuotta sitten pyöräillyt välin Lahti-Joensuu, ja kyllä rekat meni siellä sellaista vauhtia, että oli välillä pakko pysähtyä, ettei kaadu. Ilmavirran imu on aika hurja, kun rekka menee satasta ohi.