Saako toisen kunnan alueella käydä uimahallissa?
Kommentit (20)
onks sulta joskus uimahallissa kysytty osotetta? Ei joka kunnassa edes ole hallia.Polski ihan missä huvittaa.
tää oli hyvä!
muista että myöskään vieraan kunnan apteekissa tai postissa ei saa käydä...
Sama juttu hiekkalaatikoilla, meijän hiekkalaatikolle ei muut kersat tule leikkimään!!
Vai pitääkö mun pysyä ihan oman kuntani alueella?
mutta ei sitten päästykkään :( heittivät meijät ulos meidän kunnan vikalla asemalla, junilla ei saa nykyään matkustaa kun oman kunnan rajojen sisällä.
mä kävin eilen naapurikunnan s-marketissa..nyt naapurit kyttää jotenkin oudosti mua! Tuleekohan polisit kohta sakottamaan.
Muista omata tarpeeksi ruma löllövartalo, että on uimakopeissa ihmisillä puhuttavaa:)
Meidän kunnan uimahalli on tämän kesän remontissa, voinko siis mennä naapurikuntaan vai en?
Aika tyhmä kysymys. Vastaus on: tottakai saa. Vai onko sinulta kysytty osoitetta tai asuinpaikkaa uimahallin ovella?
Me käydään ainakin kerran kuussa toisen kunnan uimahallissa.
Mutta ottavatkohan uimakouluun toisen kunnan lapsia? Ken tietää?
Jos ei, niin sitten en ymmärrä koko kysymystä.
Ei missään uimahallissa kysytä kotikuntaa eikä tarvitse olla henkkareita matkassa. Tietysti on mahdollista, että lippu voi uimahalliin olla kalliimpi ulkopaikkakuntalaiselle, mutta kyllä uimahallia saa käyttää kuka vain. Ei siellä tarvitse sanoa mistä on tullut.
Onko varma, ettei kotipaikkaa tarkisteta?
Ihan tosi. Saa käydä. Hemmetti soikoon. Tietysti saa käydä.
Ei tosiaankaan ole koskaan kysytty uimahallissa, missä asun. Saatan polskia Helsingissä tai Rajamäellä tai ihan missä vaan.
En edes jaksa nauraa, niin äärettömän urpoa tämä on...
Vierailija:
Vai pitääkö käyttää omaa hallia?
Tästä syystä meidänkin lapset pääsee niin harvoin uimaan, ei ole vielä ollut varaa rakentaa omaa hallia, eikä rivarin takapihalla ole oikein ollut tilaakaan...
Vain oman kunnan alueella oleville uimarannoille voi mennä. Tai oikeastaan jos ihan tarkkoja ollaan niin vain oman asuinaulueen uimaranta on täysin sallittua. Jos menet kaupungin jollekin toiselle uimarannalle niin kannattaa vähän katsoa mitä puhuu ettei tule paljastaneeksi ettei asu siellä päin.
Vierailija: