Siis tää ei voi olla totta!!!! :)
Ei mulla mitään asiaa oo, kunhan vaan tekemisen puutetta vähän. Kiva kuitenkin, ku avasit tän ketjun :)
Kommentit (45)
kertoa sellasia meheviä tarinoita, niin olisivat kaikki saman hyvän otsikon alla.
No mä alotan:
Mitä mä teen? Apua!!!
Löysin mieheni housun taskusta vaaleanpunaisen napin. Siis vaaleanpunaisen. Minulla ei ole missään vaatteessa sen värisiä nappeja. Tuli vaan mielee, et onkohan mieheni pettänyt minua? Heti ajatus lentää, et se on riuhtonut jonkun naisen päältä paitaa ja sillä sit irronnut nappi. Ja tuo pettäjämies on halunnut vielä säästää napin muistona kai?)
mitä pitäis tehdä tällaisessa tilanteessa? Onkohan mieheni siis pettänyt??
ja olin jo unohtanut mitä tää viesti sisältää,eli ei voi olla totta ei!!!
viesti että minäkin kirjoitan kannatuksen vuoksi.
kävin tänään autokaupassa... oli menny se auto mitä lähdin katsomaa....
viesti että minäkin kirjoitan kannatuksen vuoksi.
kävin tänään autokaupassa... oli menny se auto mitä lähdin katsomaa....
että pitää vastata.
Olin tänään kattelemassa autoa, ei tärpänny kun oli menny just se mitä lähdin kattelemaan...
Montako palaa päivässä. Minulla taitaa pitkälti toistakymmentä palaa päivässä, huono juttu, mutta rauhoittaa hermoja kummasti.
jotku yrittää vaan uskotella itelleen jotain muuta... joillakin vain vaikea hyväksyä elämän tosiasioita...
Itse olin polttamatta 5 vuotta, kun tänä aikana olin kokoajan joko raskaana tai imetin. Sitten kun kuopuksen imetys loppui alkoi sauhuttelu. Ei sitä makua kai koskaan unohda, mut olis pitäny silloin se eka jättää polttamatta. 73 ja muutama muukin nro
Aloittaskohan uuden luomuelämän eikä kävis suihkussa enää, säästäs luonnonvaroja....
Pakko oli tulla kattomaan vaikka tiesin et tää on huijaus. Aattelin et tääl on meneillään mehevä sanaharkka kun oli niin paljon vastauksia,-)
iiihhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaa...
Ehdin just napata tuolta, ku oli kovalla tohinalla menossa ties minne..:)
taidanpa olla vika tänään...hyvää yötä teillekin arvon neidot/rouvat!! Ja huomenta niille jotka lukee tätä joskus aamulla!
Tämän ketjun helmi oli 46. Aloituksen lisäksi tietysti.