Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei asumistukea Kelasta, vaikka todelliset tulomme(netto)

Vierailija
07.06.2010 |

ovat 900 e/kk :-(

Mulla 5 kk:n karenssi ennen kun työkkäristä mitään saan, mutta sitähän tuo paskalaitos ei tajua. Lapsesta yhteishuoltajuus (viikko-viikko), mutta ei asu kuulemma meillä, koska väestötietojärjestelmän mukaan asuu isällään(mikä onkin totta, eli on siellä kirjoilla). Kela on sanonko mä mistä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin, muuta halvempaan asuntoon tai ota kalliiseesi asuntoon alivuokralainen jakamaan asumiskustannuksia.

Vierailija
2/9 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sait karenssia ? saako isa lapsesta asumistukea tms eli onko molemmat vanhemmat yhta koyhia ? ellei, niin vaihtakaa lapsen kirjat teille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kokeile harkinnan varaista sossun luukulta.

Vierailija
4/9 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kelan tarvitse kustantaa sun kämppää, vaan lähes tulottomana sossu on sun mesta.

Vierailija
5/9 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossusta saamme jotain, onneksi...ap

Vierailija
6/9 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä karenssi tulla tupsahti?

Vierailija
7/9 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, et kai vain ole kuvitellut että voisit laakereillasi levätä. Miten ois siivoushommat, niihin haetaan usein? Laivasiious, mainostenjako?

Vierailija
8/9 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin niinkin päin. Kuinkahan iso lauma tuolla on isejä, jotka pitävät lasta puolet ajasta ja silti maksavat elareita, äiti saa asumistukea ja lapsilisät.

Vierailija
9/9 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään huvittavaa ole, näin nyt vaan ollaan päätetty, ja mulle ihan ok. Vituttaa vaan se, että mulla ei muka ole lasta ollenkaan, vaikka lastenvalvojan papereissa lukee ihan selkeästi tuo viikko-viikko-juttu. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme