Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei mun täti halua käydä meillä

Vierailija
07.06.2010 |

tätini ei ole maailman helpoin ihminen puhuu toisista pahaa,jopa minusta.Ei ole oikein lämpimissä väleissä omien sisarusten kanssa.Silti olisi kiva jos kävisi meillä,osaa kuitenkin puhua suht asiallisesti kun ollaan joskus puheissa.Tänäänki on kaupungilla koko päivän kun tyttärensä autokoulussa ja meille ei ole kuin muutaman kilometrin matka eikä hänellä muita tuttuja täällä...kummallista eikö?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään haluaisi että mun tädit tulisi käymään tosta vaan, asutaan 5 km säteellä toisistamme mutta tavataan vaan pari kertaa vuodessa jossain sukujuhlissa ja hyvä niin.

Vierailija
2/6 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun siskollani oli sama juttu ja paljastui sitten että hänellä oli mt-ongelmia. On ollut sittemmin jo pitkää pois työelämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tulkaa käymään kun äitisi (mun täti)on käymässä täälläpäin.Tänäänki täti kaupungilla ihan iltaan asti kun serkulla teoriatunnit alkaa neljältä.Eivät vissiin sitten halua,tuntuu pahalta miksei mun luona voi käydä olenko niin kamala ihminen.

Vierailija
4/6 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tätisi saa viettää päiväänsä kaupungilla niinkuin haluaa? Ei kaikki välitä kyläilemisestä tai vieraiden vastaanottamisesta.

Vierailija
5/6 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun siskollani oli sama juttu ja paljastui sitten että hänellä oli mt-ongelmia. On ollut sittemmin jo pitkää pois työelämästä.

kaksi lasta on hautaan saattanut.Tosin siitä jo reilu 20 vuotta,silti jos ei ole asiaa käsitellyt niin..Mutta en silti näe syytä miksei voi meillä vierailla?

ap

Vierailija
6/6 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tätisi saa viettää päiväänsä kaupungilla niinkuin haluaa? Ei kaikki välitä kyläilemisestä tai vieraiden vastaanottamisesta.

sitä en ymmärrä kun meille tulee silloin kun mun äitini ei kotona.Tuntuu että ei pidä kenestäkään...muusta kuin itsestään.Äitini kiva ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi