Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahin sanallinen loukkaus, joka teille on sanottu?

Vierailija
06.06.2005 |

Mulle: naamas näyttää ihan haisevalta pillulta. Olin silloin 6 v.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin mieheni veljen vaimolle, että " tämähän on vähän nyt niinku mun ensimmäinen äitienpäivä!!" siihen tää ihminen vastas, että " pöh, eihän teillä oo vielä lastakaan"

tuntu aika keljulle

Vierailija
22/50 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Tuollaisia lukeneita ihmisiä ei mihinkään tarvita. Olisit saanut sinä mieluummin kuolla kuin veljesi."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme siis autossa joukolla jonnekin menossa.

Vierailija
24/50 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hoitelee lapsia silloin kun lystää UO:nsa kanssa.

Vierailija
25/50 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me miehen ja appiukon kanssa olimme ihan kummissamme emmekä tienneet mitä anoppi höpisi. Lopulta mieheni sai äitinsä avautumaan. Anoppi tokaisi minulle:Olisit voinut sinäkin kertoa, että sinulla on tytär, jonka olet hylännyt.

Olin ihan ymmälläni:Olin juuri synnyttänyt esikoisemme ja taatusti lapsi sylissäni oli ainoa synnyttämäni lapsi.

Vieläkin välillä tapaus rupeaa ärsyttämään...

Vierailija
26/50 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli henkilökohtaiset syyt, minkä vuoksi en voinut imettää...

Vierailija
27/50 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni myönsi pitkään jatkuneen oudon käytöksensä jälkeen pitävänsä minua nykyään liian nolona hänen sivistyneeseen kaveripiiriinsä. Olemme tunteneet toisemme syntymästä saakka, asuneet paritalossa rinnakkaisasunnoissa, syöneet toistemme jääkaapeilta - olleet kuin siskokset siis. Kyllä loukkasi, ja pahasti!

Sain nuorena lapsen (suunnitellun sellaisen) ja muutin pojan isän kanssa yhteen hänen asuntoonsa Itä-Helsinkiin. Jätin raskaana ollessani yliopisto-opintoni kesken. Avomieheni on ulkomaalainen, joten akateemisesta koulutuksestaan huolimatta ei ole saanut hyvää työpaikkaa, vaikka töissä on kokoajan ollutkin. Nyt jatkan taas opintojani, mutta asun edelleen täällä lähiössä, joten en ilmeisesti vieläkään ole tarpeeksi hyvä muotialalla työskentelevälle citysinkku-ystävälleni ja hänen kulturelleille tuttavilleen. Ja kun on tuo nolo avomieskin, kun en parempaa pystynyt saamaan ;) Hohhoijaa.

Vierailija
28/50 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiston käynyt, voin tuntea yliopiston käyneitä ihmisiä.

Vierailija
29/50 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä oli pari vuotta sitten uimarannalla, olin parin kk:n ikäisen vauvan äiti ja hiukan vielä kiloja jäljellä raskaudesta. Tämän sanoi joku känninen naisihminen joka vain kulki ohitseni rannalla, kun olin siellä lasteni kanssa.

Täytyy sanoa että kyllä ketutti enkä keksinyt yhtään mitään nasevaa takaisin..

Vierailija
30/50 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Sulla on oikeasti ihan helvetin löysä pillu, et älä ihmettele, kun en meinaa tulla, etkä sä ole mitenkään erikoinen sängyssä muutenkaan" . Edellisviikolla haukkui rintojani liian pieniksi, seuraavaksi haluaisi kuulema isorintaisen naisen, joka antaisi perseeseen ja ottaisi suihin. Että tällaista...

Vierailija
31/50 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottu montaa kertaa, että " sä oot ruma" niinpä olen sitten tullut siihen tulokseen ja se vaikeuttaa elämääni suunnattomasti.

Vierailija
32/50 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on meillä kotona päävastuu kaikesta..

Vierailija
33/50 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sä annat sen kohdella sua tollein. Miksi te ylipäänsä olette yhdessä??? Etsis miehes sitten tilalle paremman, niin säkin voisit paremmin.

Vierailija
34/50 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin uskoisin että kyseessä oli sen henkilön jonkinlainen shokkireaktio. Siksi en edes vastannut hänelle mitään.

11

Vierailija
35/50 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua luullan venäläiseksi. tietynlaiset miehet suuttuvat kun en lämpene heidän jutteluyrityksilleen vaan jätän heidät tylyllä tavalla huomioimatta.

mykkä olemus taas antaa heille aiheen olettaa etten ole suomalainen ja näin ollen tietysti venäläinen.

Vierailija
36/50 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyi kun lapsemme syntyi (tyttö), että oliko mieheni kovastikin pettynyt, kun ei tullut poikaa? (Oli ennestäänkin yksi tyttö) Minua lähinnä nauratti hänen typeryytensä, kun olimmehan saaneet niin ihanan ja terveen tyttövauvan.

Muutenkin anoppi vihjailee aina kuten myös mieheni sisarkin, kuinka minä elän mieheni siivellä, kun hoidan lapsia kotona...

Vierailija
37/50 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuinka sä annat sen kohdella sua tollein. Miksi te ylipäänsä olette yhdessä??? Etsis miehes sitten tilalle paremman, niin säkin voisit paremmin.

Vierailija
38/50 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulosta pahalta, mutta siinä tilanteessa ja sen tietyn henkilön sanomana satutti tosi paljon.

Vierailija
39/50 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen suhtautuminen muuttui. Miehelle alettiin vihjata, että X tarvitsee apua jne. Mut tuo sanonta tuntui pahalle, kun se tuli riidan yhteydessä ja asenne paistoi läpi (= anopin mielestä olen hullu)

Vierailija
40/50 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi mieheni, riidan lomassa tosin. Riideltiin silloin rajusti meisän seksielämästä ja muustakin ja otin eron puheeksi ja mies uhkasi viedä lapsen mennessään, eikä minulla olisi kuulema otsikossa mainitun asian takia mitään mahdollisuuksia saada lasta itselleni jos hänet jättäisin.