Pahin sanallinen loukkaus, joka teille on sanottu?
Mulle: naamas näyttää ihan haisevalta pillulta. Olin silloin 6 v.
Kommentit (50)
" oletko varma, että miehesi kuolema ei johtunut pahoista teoistasi?" Sama ihminen mentyäni vuosien kuluttua uusiin naimisiin" et tainnut rakastaa miestäsi kovinkaan paljon" .
Vierailija:
Mulle: naamas näyttää ihan haisevalta pillulta. Olin silloin 6 v.
Olen joskus kirjoittanut tänne palstalle ulkonäkööni kohdistuneista loukkauksista, joista tämä oli yksi. Tämän loukkauksen sanoi esikoulukaverini isoveli, jonka tämä tyttö sitten minulle kertoi. Älkääpä varastako toisten kokemuksia, edes niitä ikäviä.
täällä varastetaan toisten kokemuksetkin. Mihin tämä maailma on mennyt
joutunut kuulemaan. Eipä tunnu kauhean kivalta, että tulevat tällä tavoin uudelleen vastaan. En ymmärrä mitä mieltä ottaa omakseen näin huono kokemus. Hyvä muistutus jälleen kerran kuinka netissä ei tosiaan kannattaisi kirjoittaa mitä sattuu.
... ne on sitten jo loukkauksetkin uniikkeja....
Niitä täytyy olla sitten paljon että kaikille riittää erillainen...
mielestäni tosiaan oli aika uniikki.
Olen muutaman kerran löytänyt jonkun täällä kertomani jutun omana aloituksenaan hieman muokattuna. Kiva harrastus jollain.
kysyi hetken päästä että " kukahan meille tulisi vakituiseksi siivoojaksi tänne?" se loukkas mua tosi paljon!
Laita silikoonit.
Nää sanoi mieheni seurustelumme alkuaikoina. Otin huumorilla, sillä olihan mulla kumminki b-kupit. Tuosta on jo kymmenen vuotta aikaa ja sen jälkeen ei ole loukannut mua juuri lainkaan, joten erota en aio!
Vierailija:
Vierailija:
Mulle: naamas näyttää ihan haisevalta pillulta. Olin silloin 6 v.Olen joskus kirjoittanut tänne palstalle ulkonäkööni kohdistuneista loukkauksista, joista tämä oli yksi. Tämän loukkauksen sanoi esikoulukaverini isoveli, jonka tämä tyttö sitten minulle kertoi. Älkääpä varastako toisten kokemuksia, edes niitä ikäviä.
(ps. kärsimme pitkään lapsettomuudesta, mutta sukulaiset pitivät meitä kumpaakin vain itsekkäinä " uraohjuksina" ).
miehen sisko...kivat sullekin...oli ilta pilalla!
" Mitä sä tänne soittelet, ei mulla ole aikaa sulle!" nykyinen ex-ystävä. Autoimme häntä kun hän oli yksinhuoltajana ja siinä oli sitten kiitos!
" Tehän voitte vielä poistaa sen?" kun odotin onnellisena toista lastamme. Kun suutuimme tästä, hän katkaisi siitä loukkaantuneena välit 3 kk. Olisi vaan katkaissut lopullisesti, siitä kääkästä on ollut niin paljon riesaa. Kun menimme kihloihin hän onnitteli" vai viet sinä minulta pojan" Jo tavatessamme hän tokaisi että " eikö teidän olisi parempi erota?" Ja me olimme hurjan onnellisia yhdessä! Paska akka! No, ei appiukko ole sen fiksumpi" Luuletko sinä tosiaan että sinä määräät täällä?" ..siis omassa kodissani en olisi saanut sisustaa yms.
yläasteella mua haukuttiin huoraksi, vaikka olin neitsyt enkä edes ensisuudelmaa saanu. se tuntu pirun ikävältä.
aikuisiässä muhun sattu kun yks mummo huuti mulle itiksessä, että " oletko myynyt sielus saatanalle?" johtuen vaatetuksestani.
Olin itse tuvassa ja ikkuna oli auki, miehet terassilla
Noin rumilla ja lihavilla ei pitäisi olla oikeutta elää.
haitaks täällä maan päälä. näin siis ex sanonu. nooh.. saipahan samalla mitalla takas
Jos et tee aborttia, lähden kävelemään!" Niin että tervemenoa sitten vaan;)!