Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahin sanallinen loukkaus, joka teille on sanottu?

Vierailija
06.06.2005 |

Mulle: naamas näyttää ihan haisevalta pillulta. Olin silloin 6 v.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

teini-ikäisenä haukkui lihavaksi (en ollut!), paskakasaksi ja apinaksi.

Eräs tuttava haukkui pitsanaamaksi (ja se sattui koska kärsin niin kauheasti aknestani ja hän sanoi niin yleisellä paikalla muiden kuullen)

Exä sanoi alapäätäni löysäksi ja perseeni oli kuulemma myös " ihmeellinen" . Tuntui tosi kauhealta kuulla tuollaista.

Vierailija
42/50 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti siitä pääsee lähtemään!! Sen kun laitat asunto paperit vetämään ja kun kämppä löytyy roudaat kamat!! Vaikea päätös on varmasti, mutta tuollaista EI ANSAITSE KUKAAN!!! Kaikesta selviää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tämä oli pari vuotta sitten uimarannalla, olin parin kk:n ikäisen vauvan äiti ja hiukan vielä kiloja jäljellä raskaudesta. Tämän sanoi joku känninen naisihminen joka vain kulki ohitseni rannalla, kun olin siellä lasteni kanssa.

Täytyy sanoa että kyllä ketutti enkä keksinyt yhtään mitään nasevaa takaisin..

Vierailija
44/50 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni setä oli selkäni takana sanonut että se lapsi ei varmasti ole mieheni. se TODELLA loukkasi. minähän horona se minua pitää?

Vierailija
45/50 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sun suusi haisee mädänneelle kalalle :D

Vierailija
46/50 |
07.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se loukkasi, koska omasta mielestäni urheiluni määrä on minun asiani, vaikka saatan joskus kertoakin, mitä olen suunnitellut tekeväni.

Mutta että minuun ei voisi enää luottaa, koska en jumppaakaan kolme kertaa viikossa. Kommentti oli niin halveksuva, että tuntuu vieläkin pahalle.

Vierailija
47/50 |
07.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en uskalla kertoa omia surujani kenelle tahansa

Vierailija
48/50 |
07.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sanoi minulle noin ollessani 12-vuotias.

Vierailija
49/50 |
07.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sanoi miehen sisko pikku riidan päätteeksi, mikä ei millään lailla liittynyt meihin. Seuraavana päivänä kyseinen käly tuli kylään, niin ku mitään ei ois sanonu. En unohda sitä koskaan. Odotimme tuolloin ensimmäistä lastamme ja olimme 18 vuotiaita Kuitenkin ollaan aina oltu vastuullisia vanhempia eikä edes juhlittu koskaan reippaasti. Hän sanoi myös aikaisemmin, että hänenhän se olisi kuulunut saada perheen ensimmäinen lapsenlapsi, kun on vanhempi kuin me.

Vierailija
50/50 |
07.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olin " kusinen lutka" ja " paskakasa" . Ja kyllä, avioeropaperit on jo vetämässä..