Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahin sanallinen loukkaus, joka teille on sanottu?

Vierailija
06.06.2005 |

Mulle: naamas näyttää ihan haisevalta pillulta. Olin silloin 6 v.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tee aborttia, lähden kävelemään!" Niin että tervemenoa sitten vaan;)!

Vierailija
2/50 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" oletko varma, että miehesi kuolema ei johtunut pahoista teoistasi?" Sama ihminen mentyäni vuosien kuluttua uusiin naimisiin" et tainnut rakastaa miestäsi kovinkaan paljon" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen joskus kirjoittanut tänne palstalle ulkonäkööni kohdistuneista loukkauksista, joista tämä oli yksi. Tämän loukkauksen sanoi esikoulukaverini isoveli, jonka tämä tyttö sitten minulle kertoi. Älkääpä varastako toisten kokemuksia, edes niitä ikäviä.

Vierailija
4/50 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä varastetaan toisten kokemuksetkin. Mihin tämä maailma on mennyt

Vierailija
5/50 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutunut kuulemaan. Eipä tunnu kauhean kivalta, että tulevat tällä tavoin uudelleen vastaan. En ymmärrä mitä mieltä ottaa omakseen näin huono kokemus. Hyvä muistutus jälleen kerran kuinka netissä ei tosiaan kannattaisi kirjoittaa mitä sattuu.

Vierailija
6/50 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ne on sitten jo loukkauksetkin uniikkeja....

Niitä täytyy olla sitten paljon että kaikille riittää erillainen...

Vierailija
7/50 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni tosiaan oli aika uniikki.

Vierailija
8/50 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran löytänyt jonkun täällä kertomani jutun omana aloituksenaan hieman muokattuna. Kiva harrastus jollain.

Vierailija
9/50 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyi hetken päästä että " kukahan meille tulisi vakituiseksi siivoojaksi tänne?" se loukkas mua tosi paljon!

Vierailija
10/50 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita silikoonit.

Nää sanoi mieheni seurustelumme alkuaikoina. Otin huumorilla, sillä olihan mulla kumminki b-kupit. Tuosta on jo kymmenen vuotta aikaa ja sen jälkeen ei ole loukannut mua juuri lainkaan, joten erota en aio!

Vierailija
11/50 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Olen joskus kirjoittanut tänne palstalle ulkonäkööni kohdistuneista loukkauksista, joista tämä oli yksi. Tämän loukkauksen sanoi esikoulukaverini isoveli, jonka tämä tyttö sitten minulle kertoi. Älkääpä varastako toisten kokemuksia, edes niitä ikäviä.

Vierailija
12/50 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ps. kärsimme pitkään lapsettomuudesta, mutta sukulaiset pitivät meitä kumpaakin vain itsekkäinä " uraohjuksina" ).

Vierailija
13/50 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen sisko...kivat sullekin...oli ilta pilalla!

Vierailija
14/50 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mitä sä tänne soittelet, ei mulla ole aikaa sulle!" nykyinen ex-ystävä. Autoimme häntä kun hän oli yksinhuoltajana ja siinä oli sitten kiitos!

Vierailija
15/50 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Tehän voitte vielä poistaa sen?" kun odotin onnellisena toista lastamme. Kun suutuimme tästä, hän katkaisi siitä loukkaantuneena välit 3 kk. Olisi vaan katkaissut lopullisesti, siitä kääkästä on ollut niin paljon riesaa. Kun menimme kihloihin hän onnitteli" vai viet sinä minulta pojan" Jo tavatessamme hän tokaisi että " eikö teidän olisi parempi erota?" Ja me olimme hurjan onnellisia yhdessä! Paska akka! No, ei appiukko ole sen fiksumpi" Luuletko sinä tosiaan että sinä määräät täällä?" ..siis omassa kodissani en olisi saanut sisustaa yms.

Vierailija
16/50 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yläasteella mua haukuttiin huoraksi, vaikka olin neitsyt enkä edes ensisuudelmaa saanu. se tuntu pirun ikävältä.

aikuisiässä muhun sattu kun yks mummo huuti mulle itiksessä, että " oletko myynyt sielus saatanalle?" johtuen vaatetuksestani.

Vierailija
17/50 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse tuvassa ja ikkuna oli auki, miehet terassilla

Vierailija
18/50 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin rumilla ja lihavilla ei pitäisi olla oikeutta elää.

Vierailija
19/50 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huora..

Vierailija
20/50 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

haitaks täällä maan päälä. näin siis ex sanonu. nooh.. saipahan samalla mitalla takas