Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas minä pilasin tomaatit!

Vierailija
07.06.2010 |

Meillä ei syödä tomaattia, koska pilaan ne aina :/

Miten te saatte ne pysymään kauniina ja ehjinä esim. salaateissa tai ihan vaan paloiteltuna?

Minulla menee ihan mössöksi kun yritän paloitella, enkä edes keitä niitä pitkään, käytän vaan kiheuvassa vedessä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon kokkiveitsi ja teroituspuikko ja sä ilmeisesti kuorit ne? Miksi?

Tero

Vierailija
2/22 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole moiseen hulluuteen törmännyt... :-O

Näin: Osta kotimaisia kypsiä tummanpunaisia tomaatteja. Pese ne juoksevassa vedessä. Ota kunnollinen terävä veitsi ja halkaise tomaatti ensin karasta alapäin. Sitten leikkaat lohkoja tai mitä ikinä haluatkaan. Ikinä ei ole tomaatti mennyt mössöksi paloitteluvaiheessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitän niitä, että lähtee pöpöt.

ap

Vierailija
4/22 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta vauvaperunat jos haluut huvittaa ihmisiä. HUONO!!!

Vierailija
5/22 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitän niitä, että lähtee pöpöt.

ap

Enpä ole koskaan kuullut, että tomaatteja pitää keittää ennen käyttöä.

Pystytkö koskemaan julkisen vessan oven kahvaan? Kannatko käsidesiä mukana? Kulutatko paljon aikaa bakteeerien miettimiseen? Käytätkö desinfioivia aineita siivouksessa?

Vierailija
6/22 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

salaatinkin saippuavedellä, että lähtee puhtaaksi?

Oletko muuten koskaan syönyt salaattia ravintolassa, oliko tomaatit kaltattu?

Vierailija
7/22 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammojen pilaavan tomaatit ja salaatit niin, että eivät poista sitä kantaa ja kovaa sisustaa :(

Tero (pedantti)

Vierailija
8/22 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että jokainen tietää tämän. Niin minä teen, ja aina ovat tomaatit kuin suoraan puusta poimittuja.

Vierailija
9/22 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keitättekö te oikeasti tomaatit ennen syöntiä? Kaikkea sitä...

Vierailija
10/22 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten ne saa puhtaaksi?

Kun ajatteleekin kaikkia räkäkäsiä jotka on tomaatteja hiplailleet, niin yökötys!!

Peseettekö siis ihan vaan vedellä? Kuumalla vai kylmällä vedellä??

ap

Vierailija
11/22 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

os nyt ihan kamalan pöpökammoinen olet niin kokeile vaikka laittaa ne tomaatit likoamaan veteen vaikka vartiksi ja vaihdat sen veden ja tositat muutaman kerran. Ei tarvii keitellä ei.... :D:D

Vierailija
12/22 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vihjeenä vastaisen varalle: Vitsin pitäisi olla hauska...

Tomaatteja kuoritaan laskemalla ne kiehuvaan veteen (=kalttaus) montaakin eri ruokalajia varten, joten jos AP:n oli tarkoitus olla vitsikäs, niin paljasti tässä nyt vaan oman uusavuttomuutensa ja hölmöytensä.

Vierailija
13/22 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten ne saa puhtaaksi?

Kun ajatteleekin kaikkia räkäkäsiä jotka on tomaatteja hiplailleet, niin yökötys!!

Peseettekö siis ihan vaan vedellä? Kuumalla vai kylmällä vedellä??

ap

Mä en suoraan sanottuna ajattele niitä räkäkäsiä, jotka tomaatteja hiplailevat. Jos tuollaisia alkais ajatella, sille ei tulis loppua ollenkaan. Tulis liikaa sääntöjä elämään.

Vierailija
14/22 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaatteja kuoritaan laskemalla ne kiehuvaan veteen (=kalttaus) montaakin eri ruokalajia varten, joten jos AP:n oli tarkoitus olla vitsikäs, niin paljasti tässä nyt vaan oman uusavuttomuutensa ja hölmöytensä.

Olen varmaan liian pöpökammoinen, mutta minä keitän yleensä kaiken mitä joku voi hiplailla.

Joku kysyi voinko koskea yleisten vessojen kahvoihin, niin vastaus on en voi. Vältän viimeiseen tippaan asti yleisiä vessoja ja jos on pakko käydä niin sitä varten minulla on desinfioivia kosteuspyyhkeitä mukana. Ne on käteviä.

ap

Vierailija
15/22 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmiiksi rasiassa.

Vierailija
16/22 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai niille salaatin lehdille?

Vierailija
17/22 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinirypäleistä ja muista hedelmistä. Niissä kurkuissahan on usein se muovi kuiteskin päällä.

Oikeasti ap nyt miettii sitten, ettet ainakaan kotona lasten nähden näytä tai korosta tätä pöpökammoasi. Pahimmillaan teet lapsistasi samanlaisia hysteerikkoja. Hyvä, jos hiekkalaatikolla uskaltaa lapioon koskea.

Mitäs sitten, kun sille lapselle tulee kaupungilla pissahätä.. steriloitko koko kahvilan vessanpytyn, että uskallat lastasi siinä istuttaa? Minusta meni jo vähän yli, kun katselin sukulaisen vuoraavan mummolassa lapselleen vessanpyttyä paperilla.. =S On se, jos ei edes siellä uskalleta istua paljaalla...

Vierailija
18/22 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niiden vihannesten tärkeät vitamiinit jne. kuolee tai vähintäänkin pienenee rajusti, kun keittelet niitä? Suositusten mukaan ihmisten pitäis syödä 5 kourallista TUOREITA marjoja, vhanneksia ja hedelmiä päivässä.

Vierailija
19/22 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan liian pöpökammoinen, mutta minä keitän yleensä kaiken mitä joku voi hiplailla.

Joku kysyi voinko koskea yleisten vessojen kahvoihin, niin vastaus on en voi. Vältän viimeiseen tippaan asti yleisiä vessoja ja jos on pakko käydä niin sitä varten minulla on desinfioivia kosteuspyyhkeitä mukana. Ne on käteviä.

ap

Nyt kannattaisi miettiä, miten päästä tuosta pöpökammosta eroon. Pelko on kuitenkin vain sinun korviesi välissä, ei todellinen. Suurin osa bakteereista on kuitenkin vaarattomia, jopa hyödyllisiä. Luot itsellesi hankalia sääntöjä elämään. Pöpökammo on pelkkää taikauskoa.

Vierailija
20/22 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ite.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme