G: Mitä mieltä Crocseista?!
Kommentit (41)
(kengän merkki) estä hikoiluajos muuten ovat samanlaiset. Eikä materiaali torju mitään bakteereja vaan lisäaineistus. Tero
Aidot on ihan huippuhyvät jalassa, minulla ei hikoa jalka, ei hierrä eikä väsy...
Käyttäisin aina jos kehtaisin.
Terv. Hikijalka
Lasten jalkineina ymmärrän, mutta että joku aikuinen laittaa ne jalkaansa ja lähtee kaupungille... Huh huh.
(kengän merkki) estä hikoiluajos muuten ovat samanlaiset. Eikä materiaali torju mitään bakteereja vaan lisäaineistus. Tero
Aidot on ihan huippuhyvät jalassa, minulla ei hikoa jalka, ei hierrä eikä väsy...
Terv. Hikijalka
paljon kokemusta tässä asiassa, kun joka päivä käyttää kopiokenkiä mennessään postilaatikolle. Lisäksi hän tuntee muovit. Ei me kuule voida kuin nöyrtyä Teron, tuon ajatusten TOnavan, edessä. Kyllä meidän aistihavainnot ovat nyt kuule väärässä.
Terv. Hikijalka
mutta kyllä mulla tuntui ne kopiocrocsit aina sisältä jotenkin niljaisilta. En tiedä, mistä oli kyse, mutta kyllä ne olivat minusta huonot jalassa.
Eihän ne mitkään maailman sievimmät ole, saati kauneimmat, mutta älyttömän hyvät jalassa (on heitetty pitkääkin lenkkiä niissä) ja nopeat sujauttaa jalkaan. :)
Itseltäni löytyy mustat ja vaaleanpunaiset. :)
Pojallani on sellaiset, sai lahjaksi. Ihan ok pihakengät. Muilla perheenjäsenillä ei ole ollut tarvetta.
Ovat vaan niin saatanallisen rumat etten ymmärrä miksi kukaan niitä käyttää muualla kuin pihalla tms. Ihan yhtä mukavia ja paljon nätimpiä kenkiä löytyy ties kuinka paljon, ellei tietty jalat ole niin läskit ettei mahdu kuin Crocsit ja kumppari.
ja niissä ei jalka väsy pidemmissäkään juhlissa. Mulla on toinen jalka leikattu ja turpoaa herkästi eli nämä on mahtavat : )
crocseja on muitakin kuin vain ne reikäsandaalit
Ja vielä hirveämmiksi muuttuvat, kun lisätään värejä, tilpehöörejä ja sitä karvaa.
Onneksi ei ole pakko niitä käyttää, harmi vaan, kun kaupungilla joutuu katselemaan.
Feikit on karmeet. Eihän noissa kummassakaan ulkonäkö olekaan se hyvä ominaisuus mutta aidoissa on patentoitu materiaali, joka lämmetessään muotoutuu käyttäjän jalan mukaan. Sen takia kengät maksavat. Feikeissä on halpismuovia.
Mun aidot on kestäneet jo vuosia mutta kakaroiden kopiot on hajonneet heti. Ja aitoja olen sentään käyttänyt teinin kanssa vuorotellen.
Kyllä niissä on eroa. Kopiot vääntyy ihan muodottomaksi, mutta aito palautuu aina ennalleen.
Pihalla voi talsia märällä nurmikolla huoletta ja tyrkätä jalkaa vaikka villasukkien päälle, mitä tällainen vilukissa tarvitsee aamuisilla postilaatikko- ja pyykkinarureissuilla.
Meillä on mökillä kalteva ja sateella liukas kallioranta, jossa ne myöskin toimii ongelmitta.
Rumat ne on, siitä ei pääse mihinkään. Julkisilla paikoilla voi käyttää jotain muuta.
40 euron aidot Crocsit kestivät tasan kaksi kertaa pidempään kuin 5 euroa maksaneet kopiot.
minunkin on välillä tyydyttävä crocseihin. Jalat on niin tajuttoman kipeät välillä, että nuo on ainoat kengät millä kärsii kävellä.
Sori vaan kaikki, kääntäkää päänne pois, jos ette saata katsella kaupassa mua. Mutta pakko on asiat hoitaa - vaikka crocsit jalassa.
Helppo potkaista jalkaan kun meilläkin rampataan sisään ja ulos. Mä kehtaan mennä vaikka remonttivaatteissa kauppaan joten yhdet croksut ei paljon hetkauta.
Aion hankkia tänään sellaset, ovat tarjouksessa Lielahden Sportia Pekassa! Enää kun osaisi värin valita...musta, pinkki, violetti, lime, oranssi..?
ap
no mitäs tykkäätte kenkäkoruista? Ainakin huutiksesta lähtis jos jonkinlaista...
ap!
mitään, enkä usko mainostekstejä, vaan ihan omaa kokemusta!