Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anna Puun maha oli tosi iso,kun lauloi särkänniemessä.

Vierailija
06.06.2010 |

Jos on koka kuussa laskettu aika, minulla ei viimeisillänikään ollut noin isoa vatsaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuussako vasta saa vauvan? Sehän näytti isolta se vatsa jo nyt. Mieskin oli kuullut että olisi pitänyt jo toukokuussa synnyttää. No oli Anna lihonut kyllä liikaakin raskaudessaan.

Vierailija
2/8 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset kyseli 4kk ennen laskettua aikaa että ootko varma että on vain yksi tulossa tai ei voi olla niin pitkä aika laskettuun aikaan ja muuta yhtä typerää.

No 3kk synnytyksistä ja olin takaisin omissa mitoissani :).(161cm/55kg)

Eikä minulle edes mitenkään älyttömästi kiloja tullut. Ekalla kerralla 16kg ja tokala 14kg,maha oli silti valtava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kohtu on eteenpäin kallistunut tulee iso maha, jos taas taaksepäin, ei yleensä. Poikamahasta olen synnyttänyt kaksi tyttöä. Naurettavia olette.

Vierailija
4/8 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaikeaa on ymmärtää, että kaikkien raskaudet eivät olekaan juuri samanlaisina kuin SINUN..? Veikkaan, että oma mahani on ollut vielä suurempi tuossa vaiheessa. Eikä kohdun kallistumisilla ole mitään tekemistä asian kanssa, saati sitten lapsen sukupuolella.

Vierailija
5/8 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei viimeisillänikään ollut noin isoa vatsaa.

Vierailija
6/8 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahan muodosta tai koosta ei voi päätellä yhtään mitään. mulla on kaksi identtistä "poikamahaa"ollut ja tyttö ja poika löytyy. mun painot, vauvojen sykkeet, mun verenpaineet, kohdun sf-mitta jne. olivat täysin identtiset koko raskauksien ajan..

ja mitä kettua se teille kuuluu paljonko joku on paisunut raskaudessaan?

Vierailija
7/8 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät kasvaneet yhtään. Ystäväni sai pojan, vaikka vatsa oli leveä ja näytti jo raskauden puolivälissä siltä, että synnyttää hetkenä minä hyvänsä. Rinnatkin olivat ihan alkumetreiltä asti muhkeat.

Vierailija
8/8 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei viimeisillänikään ollut noin isoa vatsaa.

Totesin vain,että minulla oli pienempi ja tyttöjö tuli.