Minä olen sitten huomenna virallisesti yh..
Miehen vuokrasopimus alkoi 1.6 ja toimitan kelaan paperit huomenna. Ruutuun rasti: yksinhuoltaja, ja itku oli taattu:¨(
Kommentit (11)
söin ruokaa mitä ex ei voi sietää, saunoin keskellä päivää lasten kanssa ja löhöiltiin auringon paisteessa!:) Vaikka jäin yksin, en kuitenkaan ole YKSIN! Siis minullahan on lapset, on ihanat ystävät, tukea antavat sukulaiset ja aina auttavat naapurit!
Eroa olen nyt käsitellyt 2½kk ja tuntuu että elämä voittaa! Nyt kun kaikki virallista ja selvää, voin alkaa katsoa tulevaisuuteen. Minä selviän!!
ap
eli vaikka puolen vuoden päästäkin vielä ehkä ahdistaa ja surettaa, niin se kuuluu asiaan. Uusia suhteita voit alkaa harrastamaan heti kun itseäsi huvittaa ja tuntuu sille, mutta säästä lapsia; älä ainakaan kuukausiin edes puhu lapsille kenestäkään uudesta miehestä, edes "ystävästä". Kun lapset ovat poissa, kellistä vaikka korttelin kaikki kollit sänkyysi ;)
Tsemppiä, hiljalleen helpottaa ja vanhan loppu on aina uuden alku!
terkuin saman 3 v sitten kokenut
En halunnut täyttää niitä kelan papereita kelassa, vaan täytin ne kotona, jotta sain rauhassa ruksittaa nuo kohdat.
Halaus ja tsemppiä!
Käy edes kakkukahvilla, ajattele mitä tämä mahdollistaa.
Kyllä jotain hyvää tässä on.
on pitkään vielä tiedossa! Kuitenkin olen saanut uutta voimaa tässä aivan viimeisten viikkojen aikana. Ennen kaikki tapaamiset meni minun osaltani itkemiseksi, tai sitten siihen täysin toiseen ääripäähän, eli haukuin, huusin ja uhkailin... No enää näitä kohtauksia ei ole tullut. Käy tapaamassa lapsia ja on ottanut heitä viikonlopuiksi yökylään, eikä nämä tilanteet ole NIIN ahdistavia kuin vielä hetki sitten. Puhelutkin sujuu jo sillä periaatteella, että lasten asiat puhun iloisesti ja kaikesta muusta olen hiljaa. Itkut itken sitten puhelun jälkeen jos siltä tuntuu..
En vielä ole valmis edes miettimään mitään laastarisuhdetta tai säpinää mihinkään suuntaan, mutta sitten kun se aika tulee, niin lapsilta pysyy kyllä todella kauan salassa! Se mitä minä viikonloppuisin teen ja kenen kanssa, niin olkoon minun oma salaisuuteli;)
ap
Kuinka pitkä suhde sinulla ja exälläsi oli?
Itse olen eroonut jo monta vuotta sitten. Itse jätin kyllä, mutta molemmat tahtoisi takaisin, mutta vaikeaa on.
Mies petti, mutta romahti täysin kun jätin, eikä ole sen jälkeen seurustellut kenenkään kanssa. Minulle laittelee viestejä ja kaipaa. Ja minäkin kaipaan kyllä häntä:(
Lapsia on 4.
mutta varmasti aika parantaa. Ehkä sitten joskus kun katson elämääni taaksepäin, voin nähdä että tämä miehen ratkaisu oli minulle vain hyväksi! Tai näin haluan ainakin uskoa!
Kirjoita tulevaisuudentoiveesi paperille talteen. Katso vuoden kuluttua mitkä ovat toteutuneet.
Näin vanhoilla päivillä, taidan käydä ostamassa ihan oman kukkavihon ja kirjoitan sen täyteen tunteita, unelmia, haaveita ja ajatuksia;) Ihana idea! Kiitos!
ap
Lapsia on kaksi ja kolmatta odotan.. Mies oli kunnollinen, tunnollinen ja hyvä isä, mutta sattui rakstumaan työkaveriin.. Ensin meinattiin asumuseroa, mutta hän oli päätöksensä tehnyt ja halusi suhdetta tämän työkaverin kanssa.. Sanoo ettei tahtonut loukata, niin antoi periksi kun lasta halusin.:/ No minä sain lapset, hän uuden naisen!
Pettäminen satutti minua niin suunnattoman paljon, etten enää edes tiedä olisinko valmis koskaan yrittämään uudestaan. Vaikka nyt tietysti sattuu ja tilanne on kaikin puolin raskas, niin silti.
ap
kaksinhuoltajuus eronneena on paljon vaikeampaa
söin ruokaa mitä ex ei voi sietää, saunoin keskellä päivää lasten kanssa ja löhöiltiin auringon paisteessa!:) Vaikka jäin yksin, en kuitenkaan ole YKSIN! Siis minullahan on lapset, on ihanat ystävät, tukea antavat sukulaiset ja aina auttavat naapurit!
Eroa olen nyt käsitellyt 2½kk ja tuntuu että elämä voittaa! Nyt kun kaikki virallista ja selvää, voin alkaa katsoa tulevaisuuteen. Minä selviän!!
ap