Sinkkuelämää 2 - kannattaako katsoa?
Kommentit (19)
Mutta 2,5 tunnin hyvä hömppä. Sai aivot narikkaan, eikä tylsistynyt.
Täytejuttuja oli, mutta ei haitannut.
En olisi millään jaksanut katsoa loppuun.
Siis sellainen tyttöjen leffa. Suosittelen. Ihan vaan katsottavaksi, ei analysoitavaksi tms. :)
jota oli kiva katsoa ja leffan jälkeen oli hyvällä tuulella.
Ei mikään elämää suurempi leffa, tai mitä miettisi vielä pitkään, mutta ihan viihdyttävä kyllä. Suosittelen.
vähän huonosti leikattu vaan.. mut taatusti tulee vielä kolmaskin =)koska toi jäi niin kesken..
vähän huonosti leikattu vaan.. mut taatusti tulee vielä kolmaskin =)koska toi jäi niin kesken..
Kauniita vaatteita, kauniita maisemia. Ei sen kummempaa. Just mulle hyvä. Kiire kotona, kiire töissä. Tyttöjen kanssa leffaan ja lasilliselle viihtymään & rentoutumaan.
parempi kuin eka, joka oli just sellaista ällösiirappia
mutta ihan katsottavaa,aika tylsä !
Niin sillon tykkää leffastakin. Eilen kävi kattoo ja tykkäsin. Raskaan viikon jälkeen aivot nollattu.
Paikoitellen tylsä.
Juoni hukassa, koko Abu Dhabi mainoksen olisi voinut leikata pois.
vaikka itse sarjasta en kovin välittänyt.
Ei tosiaan mitään kovin pohdittavaa, täynnä kliseitä, mutta niistä on monet hyvät leffat tehty.
Minusta oli paljon parempi, kuin mitä odotin. Suosittelen. :)
ymmärrän, että tv-sarjat ovat semmosta hömppää ja aivot narikkaan katseltavaa, mutta jotenkin aivan katsojan aliarvioimista tehdä leffaa semmosesta sonnasta. Näin sen ykkösen ja siinä ainakin oli jotain vaatteiden sovituksia musiikin tahtiin puolet leffasta, siis ihan katsojan kusetusta.
Toisaalta leffaa näyttää katsovan yllättävän moni nainen, niin ei se ole tyhmä joka sontaa tarjoaa jos kerta katsojia riittää :D
Itse vaadin elokuvalta sisältöä ja jopa komedia elokuvassa jotain ajateltavaa.
ymmärrän, että tv-sarjat ovat semmosta hömppää ja aivot narikkaan katseltavaa, mutta jotenkin aivan katsojan aliarvioimista tehdä leffaa semmosesta sonnasta. Näin sen ykkösen ja siinä ainakin oli jotain vaatteiden sovituksia musiikin tahtiin puolet leffasta, siis ihan katsojan kusetusta.
Tässä kakkosessakin on ykkösen "vaatteiden sovitus" -kollaasiin verrattavissa oleva karaokepätkä, joka aiheutti lähinnä kiukkua ja myötähäpeää. Olisivat voineet jättää sen pois. Samoin kaikki kamelillaratsastamiset ja Charlotten kamelinvarpaat - sellaista "huumoria" ei sarjassa ollut koskaan, vaan sarja keskittyi naisten väliseen ystävyyteen ja näppärään naljailuun. Dialogi oli kuitenkin tässä jatko-osassa mielestäni parempaa kuin ykkösessä, jossa ei ollut mitään näpppärää. Eli summa summarum, kakkonen oli parempi kuin ykkönen mutta valovuosien päässä itse sarjasta.
elokuva oli sinänsä ihan hyvä, ei mikään maailman paras, mutta katsottava. MUTTA, en pitänyt islamin ja muslimien rienauksesta. En ole itse muslimi mutta mielestäni olisi voinut kunnioittaa toisten uskontoa vähän enemmän. Eli taas kun liikaa analysoi niin mikään ei ole hyvä ;D
Mutta kävin tyttöporukalla katsomassa, ja en kyllä pitkästynyt. Eihän se mitään syvällistä ollut, mutta sellaista pääntyhjennyshömppää ja sellaisenaan ihan kelpo leffa. Ei kaikkien leffojen tarvitse olla maailmaamullistavan ihmeellisiä ;)
että miten se jäi kesken?