maailman paras naisvartalo?
Heidi Vuorela, uskomaton nainen.
http://www.muskleforum.com/viewtopic.php?f=13&t=1064
Kommentit (17)
tuo heidi. yök. ei kaunis vartalo eikä kasvotkaan miellytä.
Sanotaanko, et itse pidän kauniina hiukan eri tyyppisiä vartaloita.
Naisen täytyy olla nainen, eli ei liikaa lihaksia, kunnon lantiot ja peppu.
Liian miehen näköinen
Maailman kaunein naisvartalo oli Halle Berryllä siinä bond-leffassa. Nousi vedestä turkooseissa bikineissä tai jotain vastaavaa.
minä en henk. koht. ymmärrä miten jotkut pitävät miehen vartaloa kauniina naisella...? Sillä ihan miehen kropaltahan tuo näyttää, poislukien silikonipallot.
Näkyvät, pullistelevat lihakset on ihanat miehellä, mutta naisella vähentävät naisellisuutta ja kauneutta, minun mielestäni.
"miksi vaivautua meikkaamaan ja hankkimaan silikonitissit, jos haluaa muuten näyttää mieheltä?"
komppi sille :D
on tietty eri mieltymykset, mutta varmasti suurimman osan mielestä tuollainen vartalo naisella on yhtä ruma kuin suuri ylipaino.
liian laiha, vähän jos rasvaa saisi ympärille niin sit kyllä olis. naaman ja tissitkin pitäs vaihtoon eli varmansti löytyy nätimpiä :)
nuo jalat on todella epänaiselliset. Vatsa mulle kelpais, käsissäkin vähän liikaa lihaksia. Ei kyllä mun makuun tuo kroppa, tykkään urheilullisesta vartalosta, mutta tuo on jo liikaa. Lihakset kuuluu miehille!
kuin nainen jolla on miehen vartalo ja esim. kaameat isot kädet joissa suonet vaan pullistelee.
Haluaisitko ap. olla mies, vai miksi ihannoit naisella miehekästä kroppaa?
kaunis on, silikonit`?