G: Kaikkein arsyttavin mies???
Varmasti minulla!!!
Vessassa kaydessaan kusee ponttoon seisaaltaan, ei roisku varsinaisesti istuma-osalle mutta se tulee kuitenkin sellaiseksi tahmeaksi.
Jattaa kaikki kannet ja luukut ja lipastot vahasen auki tai raolleen. Viimeeksi tanaan nostin hillopurkkia ja se tippui koska ei ollu jengoillaan, limsapulloista lahtee kaasut yms!
Murustaa poytien tasot eika koskaan pyyhi niita pois!!!!!!!!!!!!!
Keraa kylpparin oven koukkuihin vaatteitaan ja sitten kippaa ne pesukoriin kerralla. Olinkin jo pari viikkoa odottanut milloin se tapahtuu ja tanaan sitten niista tuli taysi koneellinen pyykkia! Eiko voisi laittaa heti suoraan pesuun eika jattaa naulaan kertymaan, en kasita...
Jos on ruoka-aika lahestymassa, mies on kuin pieni lapsi ja ahtaa kekseja tai muuta pienta eika malta odottaa ruokaa. Sitten ei halua syodakaan paljoa ruokaa.
Hanella ei ole logiikan tajua yhtaan. Ei saa esim. lasten pyoraa mahtumaan perakonttiin millaan, ma laitan ne aina koska miehelta se veisi 30 minsaa, joutuisi laittaamaan penkit alas jne.
Listaa voisi jatkaa loputtomiin...
Kommentit (9)
Se itseasiassa on niita pahimpia paheita!
ap
Nyt jätät sen paskan ja otat koiran tilalle!
T: 11cm mies
Mun mies ei pese käsiä wc:ssä käydessään, ei vaikka kävisi paskalla.
ja jättää ne rippeet altaan reunalle. Ei koskaan paskantamisen jälkeen vilkaise pönttöön et jäikö sinne rantuja (jää,joka kerta) ja hamuaa lisätöitä kokoajan työajan ulkopuolelta vaikka kotonakin riittäisi töitä...
Miehes koskettelee kodissanne joka paikkaa perseisillä käsillä!
Mieheni kulkee kotona ympäriinsä vehkeet paljaana. Kun minä sitten lähestyn häntä ja alan ehdotella seksiä niin johan hänellä särkee päätä, pyykit on laittamatta ja ja ja... Siis kiusaa ihan tahalleen, todella ärsyttävää!
Ei toki ole possu ja kuseskele pontonreunaan. Sulkee purnukat ja ovet, mina jatan ne usein raolleen :O
Hsn hoitaa meilla tojn pyykkihomman eli ei siina valittamista. Mutta just tollanen hahmottaminen on lahes mahdotonta.
se hölmö
Tero