g: heips kaikki kotihoitolaiset paljonkos on teitin veroprossa??
+hoitolisä-+sisaruslisä??
jes mun on loppuvuodeksi nolla!! ku taas olin maksanut alkuvuoden liikaa...
Kommentit (23)
se koisii juts silloin kun siltä tarttis apua...
kuntalisää, hoitolisää tai sisaruslisää en saa.
Laskettu niin että siinä on hoitoraha + kaupunkilisä heinäkuun loppuun asti ja sitten elokuusta eteenpäin saankin jo palkkaa töistä.
Mukavaa kun 3300e palkasta joutuu maksamaan loppuvuoden vain tuon 16% veroa. :) Sama vero% tuli siis sekä Kelan etuudelle että palkalle.
en ole jaksanut hakea sitä erilaista verokorttia. Tuleehan ne sitten palautuksina.
en ole jaksanut hakea sitä erilaista verokorttia. Tuleehan ne sitten palautuksina.
Siitä sakotetaan, kun en mennytkään töihin, ja tuottanut verotuloja.
kävin nostaa sen tohon kun ei riitä tuo 20 prosenttia kuulema nykyään ja kivat mätkytkin tuli näin "hyvätuloselle".Sisaruslisää en saa koska olen vanhempainvapaalla.
ainahan se on vähintään se 20 prossaa,miten joillain voi olla 10 tai 8 prossaa ja jopa vähempi?
ainahan se on vähintään se 20 prossaa,miten joillain voi olla 10 tai 8 prossaa ja jopa vähempi?
Voit pyytää verotoimistoa laskemaan sinulle uuden verokortin KELAN etuuksia varten, ja verotoimisto voi toimittaa sen tiedon suoraan Kelalle.. Helppoa, kun sen osaa, ja viitsii asioita selvittää..
ja tosiaan olen just sillä minimirahalla.
Voit pyytää verotoimistoa laskemaan sinulle uuden verokortin KELAN etuuksia varten, ja verotoimisto voi toimittaa sen tiedon suoraan Kelalle.. Helppoa, kun sen osaa, ja viitsii asioita selvittää..
ja niin vain ei se 20 prossaa edes riittäny ja minimirahaa saan
Sulla on se 20% ja sillä selvä. Muilla on sitten muuta, esim. asuntolainan korothan vaikuttaa huomattavasti. Mulla on 0% ja silti on tullut joka vuosi jonkun verran palautusta.
Sulla on se 20% ja sillä selvä. Muilla on sitten muuta, esim. asuntolainan korothan vaikuttaa huomattavasti. Mulla on 0% ja silti on tullut joka vuosi jonkun verran palautusta.
en valita sen kun ihmettelin vaan mutta jos asia noin niin olkoot sitten.Mahtuuhan tänne siipeilijöitäkin.
tuskin sentäs 0 prosentista palautettavaksi riittää..
En ole jaksanut kotiin jäätyäni ruveta sitä muuttamaan. On kiva saada veronpalautuksia. Tänä vuonna tulossa reilu kaksi tonnia. =)
mitään tukia lapsilisän lisäksi en saa yhteiskunnalta.
mutta pääomaveroa maksan sitte sitäkin enemmän.