Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidinäitini sanoi mulle lapsena että ei rakasta mua ollenkaan vain kissaansa

Vierailija
06.06.2010 |

ja että kukaan ei rakasta mua eikä kukaan koskaan tule mua rakastamaan. Ja että olen yksin maailmassa niinkuin Oliver Twistkin. Sanoi myös, että minun ei olisi pitänyt koskaan syntyä.

Mökillä ollessamme hän hakkasi minua puisella henkarilla selkään ja ajoi minut ulos, kun pyysin nälissäni ruokaa. Huusi vain, että mene keräämään nokkosia ja tee itsellesi niistä nokkoskeittoa. Olin silloin noin viisivuotias.

Kuulemma oli hänen persialaisen kissan ruokailuaika enkä saanut mennä silloin ollenkaan sisälle.

Onko teidän muiden mummot käyttäytyneet teitä kohtaan samalla tavalla vai onko mummoni (edelleen elossa 95 v)jotenkin poikkeava?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sairas mummo sulla!

Mulla oli rakastava ja ihana. Valitettavasti hän kuoli jo 71-vuotiaana ollessani parikymppinen:(

Vierailija
2/28 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä totta? Aivan sairas mummo sulla! Mulla oli rakastava ja ihana. Valitettavasti hän kuoli jo 71-vuotiaana ollessani parikymppinen:(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, että olet joutunut kärsimään mielenvikaisesta mummosta ja olet lapsena joutunut hänen armoilleen.

Hän kohteli sinua anteeksiantamattoman väärin.

Vierailija
4/28 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoja traumoja ja muuta. Millainen äitisi sitten on? Miten hän uskalsi antaa sinut tuollaiselle äidilleen hoitoon?

Vierailija
5/28 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoja traumoja ja muuta. Millainen äitisi sitten on? Miten hän uskalsi antaa sinut tuollaiselle äidilleen hoitoon?

Häipyi eikä koskaan soittanut minulle kysyäkseen mitä kuuluu.

Vierailija
6/28 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrät kai sen.Toivottavasti äitisi ja isäsi kohtelivat sinua oikein ja rakastavasti.Toivottavasti et usein joutunut tuon mummon kanssa tekemisin.

Luultavasti mummo purki sinuun omia traumojaan, alkava dementia?Dementikot puhuu välillä tosi ikeitä, vaikkeivat sitä välttämättä ymmärrä.

Jos taas mummosi on vielä ikäisekseen ok kuntoinen, kannattaisiko puhua hänelle tuosta asiasta?

Vierailija
7/28 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois, on kivojakin ihmisiä. Ja osa niistä on mummoja.

Vierailija
8/28 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä äitisi hylkäsi sinut oman lapsuuden traumojen takia. Katkaisethan itse kierteen?

Vierailija
9/28 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenna elämäsi ja hae apua noihin juttuihini, jos kahlitsevat tai aiheuttavat jotakin harmia elämääsi.

Todella surullista luettavaa!

((((voimahali)))))

Vierailija
10/28 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrät kai sen.Toivottavasti äitisi ja isäsi kohtelivat sinua oikein ja rakastavasti.Toivottavasti et usein joutunut tuon mummon kanssa tekemisin. Luultavasti mummo purki sinuun omia traumojaan, alkava dementia?Dementikot puhuu välillä tosi ikeitä, vaikkeivat sitä välttämättä ymmärrä. Jos taas mummosi on vielä ikäisekseen ok kuntoinen, kannattaisiko puhua hänelle tuosta asiasta?

Käy vanhusten jumpassa (teki vuosi sitten vielä 8 punnerrusta siellä) ja Svenska Klubbenissa. On talousjohtajan vaimo ja seurapiirirouva. En ole ollut enää vuoteen tekemisissä hänen kanssaan (asuu miljoonasunnossaan yksin). En jaksanut enää kuunnella puhelimessa minun lapsieni (siis hänen ainoiden lapsenlapsien lasten) haukkumista ja muuta ilkeilyä.

Äitini häipyi juopottelemaan niinkuin sanoin kun oli 3 viikkoinen. Tuo äidinäiti hoiti(?) minua pääasiassa. Välillä vanhempana asuin isälläni joka potki ja hakkasi minua joka päivä ja uhkasi tappaa mut useasti pikkulapsena. Sanoi että leikkelee mut saksilla palasiksi ja lähestyi mua hymyillen saksia klipsutellen. Mummoni oli lapsena hemmoteltu.

ap

Vierailija
11/28 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenna elämäsi ja hae apua noihin juttuihini, jos kahlitsevat tai aiheuttavat jotakin harmia elämääsi. Todella surullista luettavaa! ((((voimahali)))))

Omien lasteni eteen teen kaikki hyvin, päinvastoin kuin minua on kohdeltu.

ap

Vierailija
12/28 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoisen lapsuuden jälkeen moni olisi tehnyt itsarin tai olisi vähintään mielisairaalassa.

Vierailija
13/28 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna kohdella itseäsi tai lapsiasi huonosti.

Kyllä se rautarouvakin joskus taipuu, kun kuolema korjaa. Mutta ei kai ennen.

Narsistimummo?

Vierailija
14/28 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoisen lapsuuden jälkeen moni olisi tehnyt itsarin tai olisi vähintään mielisairaalassa.

Tai ylipäänsä hengissä. Olen jo 36 vuotias. Päätin isäni jatkuvien tappouhkausten ja ruhjeille potkimisten ansiosta, että minuahan ei niin vaan tapeta. Siksi en olekaan tehnyt itsemurhaa. Viha antaa voimaa.

ap

Vierailija
15/28 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat tuolta mummolta edes miljoonaperinnön korvauksena kaikesta!

Vierailija
16/28 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna kohdella itseäsi tai lapsiasi huonosti. Kyllä se rautarouvakin joskus taipuu, kun kuolema korjaa. Mutta ei kai ennen. Narsistimummo?

Narsisti se mummo on niinkuin äitinikin ja isänikin. Mummo kehuskelee, että hän on se Nietzschen tarkoittama yli-ihminen, kun on niin vanha ja vielä täysissä järjissään ja voimissaan. Kaikki on hänellä ulkoapäin kunnossa. Kulkee kävelykepin kanssa läpi keskustan fiinejä putiikkeja minkkiturkki päällä, muttei koskaan osta minulle tai lapsilleni mitään. Ei siltä pahat aikeet lopu ennen kuin kuolo korjaa, siihen lopputulokseen olen päätynyt.

ap

Vierailija
17/28 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkini testamenttasi sen minulle.

Vierailija
18/28 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun minulla oli vaikeaa ja kävin hänen luonaan.

Toivottavasti saat tuolta mummolta edes miljoonaperinnön korvauksena kaikesta!

Vierailija
19/28 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sun ja lapsiesi hyvinvointi mummosta huolimatta on se pahin kosto. Ja se, että kohtelet häntä täysin välinpitämättömästi.

Narsistille on tärkeää se, että on valtaa. Ota valta pois.

Hyvä kirja: Anthony Mello, havahtuminen

Vierailija
20/28 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pääsin pitkästä vaurioittavasta suhteesta eroon vasta lopulta tajuttuani, että minussa ei ollut vika vaan hänessä!

Voimia! Hienoa, että saat edes rahallisen korvauksen joskus!

Tuskin tuo mummo montaa vuotta elää, vaikka mitä luulis itse! Todella sairasta ja sun isäs, huh huh!

Kaikkiko ökyrikasta porukkaa ja tollanen käytös?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi