Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku VOI nuolla toisen persreikää???? Siis ihan aikuisten oikeesti, sehän on niin ällöttävää

Vierailija
18.05.2005 |

ihan jotenkin kuin perverssi vinouma. Oikeasti, siis sitä reikää mistä päivän paska pakerretaan niin NUOLLAAN???? Yöööööök!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
18.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin seksiä on aika usein ja vaikka missä variaatioissa ja paikoissa. Mutta pebaa en nuole, eikä nuole mieskään.

Vierailija
22/33 |
18.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheestanne oikein kuultaa suvaitsemattomuus ja ennen kaikkea pelko kaikkea uutta kohtaan.

Kun " minä en tykkää" niin ei kenenkään muunkaan tarvitse tykätä? Tai jos tykkää, niin on ainakin epänormaali, perverssi tmv tmv

Minä pidän kyseisestä asiasta ja mieheni pitää myös. Ja kyllä: valmistaudumme huolellisesti peseytyen ym ennen kyseisiä leikkejä; se on osa esileikkiä ja kiihottaa molempia.

Onko ihan mahdottoman vaikeaa ymmärtää, että me ihmiset olemme erilaisia? Ja voiko jonkun asian yrittää hyväksyä, vaikka itse ei sitä harrastaisikaan?

Minua säälittää ennen kaikkia sellaiset ihmiset, joiden suurin ilo on arvostella, haukkua ja moittia niitä, joiden elämäntapa ja vaikkapa seksuaalinen elämä ei ole ihan samanlainen kuin heillä itsellään.

Onko se todellakin teiltä pois, jos joku nauttii pyllyreiän nuoleskelusta? Ja korostan, että itse en mollaa ketään; en heitä, joilla seksuaaliseen tyydytykseen riittää pari kertaa peiton alla pimeässä enkä heitä, jotka saavat nautintoa vasta kuin piiska heilahtaa tai pissa lentää.

Minä suon jokaiselle sen nautinnon, mitä he haluavat enkä sääli. moiti tai mollaa.

Mutta yleensähän ennakkoluuloisuus ja suvaitsemattomuus johtuu silkasta tietämättömyydestä ja epävarmuudesta; pitää siis ymmärtää myös heitä, joilla ei riitä kapasiteettia ymmärtää erilaisuutta.. he kai sitten ovat niitä, joilla on oikeus määritellä mikä on normaalia ja mikä ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
18.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mikä tekee kenestäkin säälittävän ja kuka sen voi määritellä?

Mun mielipiteeni on, että antaa kaikkien kukkien kukkia. Ite en tuosta harrastuksesta niin välitä, mutta ymmärrän kyllä että se jotakuta voi kiihottaa.

Enkä sääli tai hauku, jos niin on. Ihanaahan se vaan on, kun ihmiset nauttivat!

Ja harva sitä varmaan tekee toista miellyttääkseen. Eiköhän se ole molempien tahto, jos noita harrastaa ;-)

Vierailija
24/33 |
18.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pe..ereikää!

Vierailija
25/33 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytäkää naiset joskus miehiltänne! =) herkkä alue...

Vierailija
26/33 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse en nuole miehen persreikää. en tykkää ajatuksesta eikä miestä kuulemma kiihota yhtään.

mutta kauheesti se tykkää mun alapäätä nuoleskella..:) ihan joka puolelta..

Vierailija
27/33 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

estoista porukkaa

Vierailija
28/33 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suolihuuhtelu!!! Jos ei siinä vaiheessa lakkaa hormoonit hyrräämästä, niin ei missään!

" täytyykin mennä tekemään suolihuuhtelu, jos se meidän pirkko haluaa nuolla mua tänä iltana" REPS ja KOPS!!!!

Vierailija
29/33 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viittasin siis viestiin numero 8..

-41-

Vierailija
30/33 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

estoinen se, joka ei tahdo persreikää nuolla.

Hyi saatana, syökää vaikka sitä paskaa mun puolesta, mutta älkää kuvitelkokaan olevanne normaaleja.

Vierailija
31/33 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin joku " käydään pesemässä eritteiset vehkeemme, niin harrastetaan sitten suuseksiä"

Vierailija
32/33 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good for you! Mulle se suolihuuhtelu olis kyllä turn off kautta aikojen.. En koe olevani silti estoinen.

Vierailija
33/33 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuisi... ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan