Naimme naapurin terassilla,
naapurit ei olleet itse kotona, kavimme nostammassa postin, sellaisen ruskean savisen tontun. Ikaankuin puutarhatontun. Kuka tietaa missa myydaan?
Kommentit (42)
mä luulin et ap on sekopää viä senkin lisäks, et on ensiks käyny NAIMASSA naapurin terassilla... sit alkaa kyselee puutarhatontuista:D :D kysy siltä naapurilta et mistä ne on sen hankkinu?:D
kai kaikki on nyt käyneet kesän aikana naimassa puutarhatonttua naapurin terassilla?
terv. nimim. kukas se kissan hännän nostaa jossei kissa itse.
keyes:
taalla kanssa yks pontto joka luuli et naa naiskenteli terassilla ja rikkoivat sen tontun samalla ja nyt pitaisi ostaa uus tilalle :D
*kuivaa naurunkyyneleitä silmistään*
Mä muuten luulin että te NAITTE naapurin terassilla..
Hongkong tai joku k-rauta tms. luulis löytyvän tonttuja joka lähtöön.
Käy ihmeessä tutustumassa, luulis löytyvän myös tonttuja reimatecit päällä..
mäkin luulin et naitte siellä.Hyvä juttu,sain hikan kun nauroin niin.
En meinannu ensin edes avata moista naintijuttua, mutta nyt nauran täällä kyyneleet poskilla ! Kiitos nauruista, ap !
kävi noutamassa naapurin postin ja postissa tuli puutarhatonttu. Samalla reissulla sitten päättivät naida terassilla :)
Tämä sama ap-tyylillä kirjoitettuna:
Ma kans luulin, etta ap kavi noutamassa naapurin postin ja postissa tuli puutarhatonttu. Samalla reissulla sitten paattivat naida terassilla :)
taalla kanssa yks pontto joka luuli et naa naiskenteli terassilla ja rikkoivat sen tontun samalla ja nyt pitaisi ostaa uus tilalle :D
Tää oli hyvä,
minäkin käsitin väärin...onneksi en ollut ainoa :D
Hah ha haa miten mentiinkin kaikki samaan lankaan,todella luulin et ovat naineet siellä!!
" naimme naapurin terassilla" vai leikkaako sulla muuten vaan pirun hyvin ?
Tänne ainakin kopsahti. *nauraa vedet silmissä*!
huippu ja aploodeja !