Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kanta-astuja opetetaan kävelemään...?

Vierailija
06.06.2010 |

Siis miten se opetetaan kävelemään tömistelemättä joka hemmetin askeleella!? 7v tyttö onnistuu oikeesti kuulostamaan ihan norsulaumalta, vaikka ei edes juoksisi sisällä. Asutaan kerrostalon ylimmässä kerroksessa ja todellakin säälittää naapuri, joka joutuu sitä kuuntelemaan. Ei nyt oo sentään valittanut, mutta jos mä herään siihen että tyttö tulla tömistää omasta huoneestaan, niin voin vaan kuvitella, miltä se kuulostaa alakerrassa...

Juuh, ei taida tulla balleriinaa...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta minua vähän nauratti. :P Ongelmansa toki kullakin, mutta en ole koskaan ennen kuullut kenenkään kärsivän siitä, millä tyylillä oma lapsi kävelee. :D

Vierailija
2/5 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun auta muuta kun puhua tytölle ja neuvoa kävelemään kevyemmin. Tietty jos tytöllä on ikää jo vähän enemmän niin stiletit jalkaan vaan, kyllä niillä oppii kävelemään kevyemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta minua vähän nauratti. :P Ongelmansa toki kullakin, mutta en ole koskaan ennen kuullut kenenkään kärsivän siitä, millä tyylillä oma lapsi kävelee. :D

Mä en oikeasti itekään ymmärrä miten voi yhdestä pienestä tytöstä tulla noin helkkarin kova ääni... :roll:

ap

Vierailija
4/5 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset on kanta-astujia =)

Jokainen, joka moisen on tavannut, tietää mistä puhutaan :P

Vierailija
5/5 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset on kanta-astujia =)

Jokainen, joka moisen on tavannut, tietää mistä puhutaan :P

Kaikki eivät ole kuitenkaan tavanneet ihmistä jolla on ns. raskas askel kuten esimerkiksi tyttärelläsi ilmeisesti on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan