10-vuotiaani pukeutuminen
Mulla on kiltti tyttö joka on hyvä koulussa ja pärjää kavereiden kanssa, harrastaa musiikkia ja urheilua. Mutta mä en pidä hänen pukeutumisestaan. Tänään osti mustan topin jossa paljetteja sekä läpinäkyvät mustat pitsileggingsit. On leikannut useat farkkunsa mikrosortseiksi joissa reikiä. Haluaa pitää niitä koulussakin.
Mä pelkään että tyttäreni muuttuu pissikseksi. Mitä tekisin?
Kommentit (5)
eli tyttäreni kauhistuis mut nähdessään niin paljon, että kapinois ja menis toiseen ääripäähän, jotain sellastako ajoit takaa?
Tuo juuri oli tarkoitus. Toimii yleensä teineillä tai vastarannankiiski-luonteisilla lapsilla. Jos kokeilet, tule kertomaan tuloksia!
Meidän 10 -v ei käy itse vaateostoksilla. Sinne pitää suurin piirtein raahata. Keväällä pyysi, että äiti ostaa farkkusortsit. Ei itse haluaisi vaivautua ostoksille. Näitä sortseja käyttää leggingsien kanssa joita on jo vaatekaappi pullollaan. Yhdet leggingsit olen ostanut 40 denierissä ja muut on trikookangasta. Toppejakin olen hellepäiviä varten ostanut. Monissa nuorten vaatteissa esim. t-paidoissa on nykyjään paljettikoristeita. Aika tavalliselta pukeutumiselta tuo kuulostaa.
Meillä lapset saavat kyllä itse päättää pukeutumisestaan, mutta minä laitan rajat. Raja määrittyy lapsen iän perusteella eli mikä on 10-vuotiaalle soveltuva pukeutumistapa. Itse sanoisin, että 10-vuotiaan ei pidä näyttää 15v ulkoisesti.
En näe asiassa muuta vaihtoehtoa kuin että itse alat vielä pahemmaksi pissikseksi. Leikkaat kaikki housusi täyteen reikiä, hankit dingohuiveja, joita sidot ranteisiin ja reisiin, tupeeraat platinanvaaleiksi värjätyt hiuksesi pystyyn, käytän paksua, oranssia meikivoidetta, tummaa huultenrajauskynää kaukana huulten omien rajojen ulkopuolella, tummaa kajalia ja mielellään hileisiä irtoripsiä. Pidä aina huoli, että stringisi ja rintaliivisi pilkottavat jostakin vaatteiden raosta, ja osta ne ainakin kaksi kokoa liian pieninä.
Jotain täntyylistä.