Pelottavaa...Madonnan kasvot ilman kuvankäsittelyä (ei herkille)
Kommentit (46)
Nelikymppisen, ja vielä luonnollisen nelikymppisen näköinen viisikymppinen Madonna? Mitä pelottavaa?
parikymppiseltä siksi, että se on julkimo??
Höh, ihan tavallisen näköinen... Mitä kaameeta?
Mutta ottakaa kuitenkin huomioon,et on hänellä aikalailla meikkiä tossa kuvassa,ilman meikkiä olisi vanhemman näköinen vielä,minusta hän näyttää kuvassa noin 40-45v ja kauniilta.
Ei todellakaan mitään kamalaa.
Minulla muuten on tuollaista babynukkaa,on ollut aina,en tiedä mistä johtuu?? Ei ainakaan alipainosta :D (162cm/62kg)
Ja se on vaaleaa vaikka muuten mulla on syvän tummanruskeat hiukset. Mulla sitä kasvaa just tuossa leuan alapuolella,sit vähän poskilla? Outoa on muttei kukaan kosmetologi tmv ole koskaan kommentoinut
botoxit, mini liftit, poski-implantit JA silti näyttää vanhemmalta kuin 51v!! Pelottavaa..
-ap
Ihminen vanhenee, kaikista tököteistä ja hoidoista huolimatta. Ikuista nuoruuttaa lupaavat mainosmiehet ja kuvankäsittelijät ovat ainoita, jotka sen pystyvät antamaan.
fillereitä juonteisiin, myös botoxia kun ei ole edes harakanvarpaita silmäkulmissa.
Uskotko itse, että Madonna näyttäisi edes tuolta jos ei olisi naamaa fiksailtu?
onkos silläkin noin älyttömän suuret ihohuokoset, hmh... Onhan se nätti eikä yhtään niin kulahtanut, kuin oma, samanikäinen äitini..
suurin osa palstalaisista ei olisi tajunnut sitä tosiasiaa, että jokainen meistä vanhenee ja ikääntyy. Iäntuomat muutokset fysiikassa ovat väistämättömiä- jokaiselle. Vähän voi yrittää rimpuilla vastaan, kuten varmasti Madgekin on tehnyt, mutta luontoa vastaan ei voi loputtomiin taistella:D
Jos tuota kuvaa pitää kauhistella, voi siitä ehkä vetää jotain päätelmiä palstalla pyörivien keski- iästä:D
botoxit, mini liftit, poski-implantit JA silti näyttää vanhemmalta kuin 51v!! Pelottavaa..
-ap
Ihminen vanhenee, kaikista tököteistä ja hoidoista huolimatta. Ikuista nuoruuttaa lupaavat mainosmiehet ja kuvankäsittelijät ovat ainoita, jotka sen pystyvät antamaan.
fillereitä juonteisiin, myös botoxia kun ei ole edes harakanvarpaita silmäkulmissa.
jo ihan senkin vuoksi, että Madonnalla ei tuota rasvaa kehossa taida olla juuri laisinkaan. Minusta näyttää enemmän 40v. kuin 50v. tuossa kuvassa.
Minä kyllä ihailen Madonnan ulkomuotoa ja sitä menestystä, on kyllä minun idolini ollut nuoresta lähtien.
myös nukkaa naamassa. Ihan vaaleaa ja ollut ihan lapsesta saakka. Siskollani on myös. Pitäisikö sitä jotenkin yrittää poistaa? Mullekaan ei ykskään kosmetologi ole koskaan sanonut siitä mitään...
Minulla muuten on tuollaista babynukkaa,on ollut aina,en tiedä mistä johtuu?? Ei ainakaan alipainosta :D (162cm/62kg)
Ja se on vaaleaa vaikka muuten mulla on syvän tummanruskeat hiukset. Mulla sitä kasvaa just tuossa leuan alapuolella,sit vähän poskilla? Outoa on muttei kukaan kosmetologi tmv ole koskaan kommentoinut
-ap
näkyy kaula sekää kämmenselät paljastavat totuuden.
myös nukkaa naamassa. Ihan vaaleaa ja ollut ihan lapsesta saakka. Siskollani on myös. Pitäisikö sitä jotenkin yrittää poistaa? Mullekaan ei ykskään kosmetologi ole koskaan sanonut siitä mitään...
sitä kommentoinut. Mulla vaan on pari tuttua, jolla on tuota nukkaa syömishäiriön takia, ja sen takia tuli mieleen.
50 vuotiaan naama, niin kyllä on hyvässä ulkokuosissa.
Helppo uskoa, että on ikäistään paremman näköinen tai nuoremman näköinen, eli helppo uskoaaaaaaa sekin, että kevyesti hyvällä tyylillä on käyty fiksaamassa kasvoja.
Eivät ehkä ole ihan pelkästään luonnon luomat.
ihan normaali meikattu nainen, muttei kyllä näytä viisikymppiseltä.
Lourdesin "viikset" on jo kuvankäsittelyn klassikko. Suureen yleisöön nää menee edelleen täydestä.
siis käsitelläänkö sen naama luisevammaks. Tuossa on paremman näköinen kun on luontevamman näköinen. Tosin noin läheltä kuvattuna saa kenet tahansa huonon näköiseksi. Mutta sanotaanko että harvempi viiskymppinen on noin hyvännäköinen. Toisaalta liikaa maskia. Mutta olitko ap tosissas, että nuo ovat rumat viiskymppiselle?
joka on 55-vuotias, näyttää nuoremmalta.
Jokainen vanhenee, mutta miten ihmeessä 5-kymppinen voi näyttää noin huonolta meikattunakin? Varsinkin kun ottaa huomioon, että tätsyllä on varaa hoitaa naamariansa vaikka miljoonilla.
Miltä mahtaa näyttää naturellina?
Mulla on kanssa niitä ja en edes käytä meikkiä arkisin?
haluisinkin tätä vasten nähdä kuvan siitä aiemman kirjoittajan 55v mutsista xD
mutta muuten olen kyllä paljon rumempi
Miltähän ap ajattelee näyttävänsä 50-vuotiaana. Luulempa että me näytetään tuolta jo 40.v
Ja mua ei pelota yhtään, me kaikki vanhetaan. Haluttiin sitä tai ei. Joku vanhenee nopeempaa ku toinen. Luulen et minä olen tuossa ryhmässä, nopeammin. Olen atoopikko ja nyt 30+ iässä on jo kovasti ryppyjä näkyvillä. Elämä on =)