Kadonneet tähdet, mitä tekevät nykyisin?
Tänään näin ruokakaupan eteisessä levymainoksen NKOTB:n uudesta levystä. Hymyilytti, koska en voinut sietää ko. yhtyettä aikanaan, mutta nyt bändin jäsenet näyttivät aivan tavallisilta ikäisiltään miehiltä.
Hieman räväkämmin, mutta yhtä vanhoina vanhoille faneille: http://www.nkotb.com/
Kommentit (444)
Mä muistin et se olis ollu Hausmyllyä!
Anja Niskasen -Ollaan hiljaa vain... tuli tässä kerran radiosta ja pillahin itkuun kun olin niin fiiliksissä :)
Vierailija:
Siinä oli ainakin sellainen poika kuin Jocka (?), joka oli myös jossain telkkaohjelmassa mukana. Pojat oli ihan söpöjä, mutta musa oli ihan järkkyä. Taisivat olla Kouvolan seudulta kotoisin, kun siellä paikallisissa menopaikoissa (silloin ainakin Donna K.) aina pyörivät. Mitähän heille mahtaa kuulua nykyään?
Hirveän vähän on tietoa heistä.. Sellainen " dingonnäköinen" bändi!?
jokin aika (vuosi?) sitten ja taisi jopa laulaa tuon hittinsä. Jos nyt en ihan väärin muista, kyseessä oli FST:n musiikkitietovisailu.
Vierailija:
jokin aika (vuosi?) sitten ja taisi jopa laulaa tuon hittinsä. Jos nyt en ihan väärin muista, kyseessä oli FST:n musiikkitietovisailu.
vai oliko ne Paha Nuket? Kuitenkin niillä oli biisi Askeleet.
Ollaanko samassa bändissä?
Vierailija:
vai oliko ne Paha Nuket? Kuitenkin niillä oli biisi Askeleet.Ollaanko samassa bändissä?
Missähän mahtaa olla TOINEN MAANANTAI? Entäs BÄT JA RYYD?
tyhjiä sanoja biisi, On Kaivon kappale. Eli sen joka teki sooloo raptorin jälkeen.
Muistatteko eurooppa 3.n , Tannan, Miran, Inkan...
ja karmivaa " Älä unohda minua, kun taas on mentävä..." ja entäs Juliet Jonesin sydän, ne on varmaan hajonneet jo aikoja sitten?
www.sabrinasalerno.com
siellä näkyy kuva-osiosta miten Sabbesta on tullu aikuinen ;-) nää on sen viralliset kotisivut.
musta se kyllä oli tosi kaunis nuorena. jännä vaan miten usein on niin, että ne naiset kenel on isot tissit, ni on ihan littana perse ja päinvastoin, esim. jlo.
Vierailija:
ja karmivaa " Älä unohda minua, kun taas on mentävä..." ja entäs Juliet Jonesin sydän, ne on varmaan hajonneet jo aikoja sitten?
tai vastaava nimi, mutta sellainen tosi erikoisella naamalla varustettu, isonenäinen. Olikohan se laulaja vai mikä lie?