Iso ikäero (vaimo paljon vanhempi) on huono juttu...
Näkihän sen jo tästä Häkkisen tapauksestakin.
Vaimo menettelee vielä nelikymppisenä, mutta kun alkaa 50 vuotta tulla täyteen, tulee useimmilla miehillä hinku vaihtaa nuorempaan.
Kommentit (13)
nuo puumat myös kuolevat muita nuorempina.
Itsekin tunsin joskus tuollaisen puuman, joka ilman pikkareita hameensa kanssa iski 15 vuotta nuorempia miehiä baareissa...kuoli 55v. koska oli niin pinnallinen.
Itsekin tunsin joskus tuollaisen puuman, joka ilman pikkareita hameensa kanssa iski 15 vuotta nuorempia miehiä baareissa...kuoli 55v. koska oli niin pinnallinen.
Minusta miehen tulee olla nuorempi esim. 5-7 vuotta. Silloin ollaan tasoissa elinikäennusteissakin eikä tartte vaaria itsekään katsella. Aivan älytöntä ottaa itselleen vanhempi mies...
jos kerran ilman pikkareita kulki!
Minusta miehen tulee olla nuorempi esim. 5-7 vuotta. Silloin ollaan tasoissa elinikäennusteissakin eikä tartte vaaria itsekään katsella. Aivan älytöntä ottaa itselleen vanhempi mies...
Ja eikös se ole mieheltäkin aika pinnallista, jos otetaan nuorempi vaimo vaan siksi, että se on nuorempi? Sama niihin miehiinkin pätee :)
viisikymppinen äijä kulkee kolmekymppisen naisen kanssa. Itse en pappoja katselisi.
viisikymppinen äijä kulkee kolmekymppisen naisen kanssa. Itse en pappoja katselisi.
pystyt katselemaan niitä sitten kun itse olet viisikymmentä? Vai aioitko olla ikääntymättä lainkaan? Mä kyllä voisin ottaa Pittin Bradin tai Deppin Johnnyn, molemmat 47- v, eikä edes oksettaisi.
suhteessaan itseään 17v vanhempi nainen ja minä olen saanut kyllä aivan mielettömän taitavan miehen tästä syystä. Osaa nähdä, käsitellä ja tyydyttää naisen seksuaalisia ja eroottisia tarpeita. En olisi itse osannut edes aavistaa mitä kaikkea miehellä on tarjota pelkän sukupuoliyhdynnän lisäksi. Mieheni on saanut olla kokeneen ja viisaan naisen opissa, minä olen siitä ikionnellinen!
pystyt katselemaan niitä sitten kun itse olet viisikymmentä? Vai aioitko olla ikääntymättä lainkaan? Mä kyllä voisin ottaa Pittin Bradin tai Deppin Johnnyn, molemmat 47- v, eikä edes oksettaisi.
Ei mua teininäkään kiinnostaneet kolmekymppiset, eiköhän se ole ihan luonnollista että on oman ikäisistään kiinnostunut.
Äiti oli kyllä ikäistään nuoremman näköinen. Eli 20 vuotta pitempään kuin isäni,se siitä nuoremmuudesta.
töissä saa katsella tarpeeksi niitä lurppakyrpädementikkoja joilla kotona samanikäinen vaimo joka olisi vielä vetreä, jos ei olisi viimeistä 7v hoitanut tolkutonta miestä.
vonkaa tätä 50 vtä.... 14 v takana eikä varmaan vaihda nuorempaan;) Nyt pitää mennä budoaarin puolella...
jos kolmekymppisellä miehellä on 40- 50-vuotias nainen.
Ihan kuin äitinsä kanssa kulkisi....