Käytättekö vauvalla golitzipukua? Näin keväällä?
Kommentit (281)
Vierailija kirjoitti:
rinssinmakkaraa raatwurstia meedwurstia rinnanalle liissiä päälle ja menoks
ja roileriryörykät on hyvä olla mukana myös. Jälkkäriksi panaanismuutie.
Kielioppi kirjoitti:
College.
Väärin toi on se hammastöhnä
Vierailija kirjoitti:
Naapuri käyttää lastikkapusseja. Jalassa sillä on sandraalit.
Mulla on jalassa roksit.
Joku nolo asiakaspalvelija sanoi mulle: Se on PRIIPEID. Ihan sama, mut mä käytän riipeiriä. Ja rikipoksia.
Meillä on neitillä Kukkuun zampsuit. En tiedä onko golitzia, lapussa lukee "bomull" eikä mitään golitzista. Hyvin on tarjennut.
Vierailija kirjoitti:
Joku nolo asiakaspalvelija sanoi mulle: Se on PRIIPEID. Ihan sama, mut mä käytän riipeiriä. Ja rikipoksia.
Tairat olla Etelä-Pohojammaalta?
Ei nykyään aina laiteta kollakeenia päälle. Lukee mainoksessa.
Mun muksu laittaa ulos ferkkarit ja zandaalit jos on lämmintä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä 10kk neiti, jolla sukkikset ja housut. Yläosassa paita, college-takki ja kevättakki. Pipo, hanskat ja kengät lisänä. Neiti siis keinuu ja leikkii ulkona noissa vetimeissä. KAnnattaa vaikka aluksi laittaa hieman enemmän päälle ja ottaa sitten pois jos niska on tulikuuma. Meijän tyttö on aika kuumakalle, joten saa olla aika vähän vaatteita päällä.
Se kirjoitetaan "kolitchi" vähän niinkuin se Pen Tshytchkoovitch se politiikko. Äitinkielen tunnille march. Ihmiset ei ymmärrä miten usein sanoissa voi korvata konsonänttejä ch-äänteellä. Onhan Ceesarkin Keessar niinkuin keessar-kastike. Mutta meillä syödään enemmän lätinä-ämerikkäläistä ruokaa tyyliin guesadilla ja tago. Purrito on myös hyvä.
Megsicossa jos oisit oikeesti ollu niin tietäisit että mecsicolaiset syö cili con carmenia ja tecsmecsiä. Ei ne syö purritoja ja muuta roskaa ne syö mitä mecsicolaiset syö. Käy maailmalla ei muuten sivisty.
Nyt tippuu Starin hienostelijat kärryiltä. Eipä tuo haittaa. Menkööt paanalle siikaamaan pööniä.
Golem puku paras pienestä pitäeen.
15 vuotta vanha ketju. Pitkä kiusaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän Jennica-Jannica käyttää hyppyasua. Amerikassa sitä sanotaan jumpsuit.
Onko se sellanen kun Tsänel tai Palenssiaaga tekee että Sofje Beluurf voi hypätä pelle hypyn hyppy tornista? Onko jympsuit se (kirjotit itse väärin)???
Se hyppy on nimeltään penzi, mutta se kai tehdään jympsuit päällä...
Olen elänyt aikaa, jolloin mainostettiin gollagepaitoja. Kumma juttu, miten tuo sana on saanut niin paljon eri muotoja, vaikkei mielestäni ole vaikea verrattuna vaikkapa puolalaisiin sanoihin.
Gölitz-asu meni nyt kaapin perälle, ja käytetään vain Tricöö-asua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän Jennica-Jannica käyttää hyppyasua. Amerikassa sitä sanotaan jumpsuit.
Onko se sellanen kun Tsänel tai Palenssiaaga tekee että Sofje Beluurf voi hypätä pelle hypyn hyppy tornista? Onko jympsuit se (kirjotit itse väärin)???
joo ja nokiharjaripset silmiin että voi leijailla hitaammin ja heilutella päätä ja kuvata logokenkiä :D
Logopaidassa pitää lukea Vendi tai Palenssiaaka.
Kyllähän sitä golitzii käytetää joo.
Terve vuodesta 2022! Oliko tämä se alkuperäinen golitzi-ketju? Yritin haulla vähän katsoa. Kuka tietää?
Eli ei ole golätz vaan higipaita