Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö vauvalla golitzipukua? Näin keväällä?

Vierailija
18.04.2005 |

luulin sen jo hävinneen

Kommentit (281)

Vierailija
81/281 |
31.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla anoppi käy lintissä ja syö tolperoonea.

Vierailija
82/281 |
01.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin kirjoitat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/281 |
01.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin kirjoitat.

Vierailija
84/281 |
01.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole vähään aikaan nauranut näin kippuralla!!! :D

On muuten jo lekentaksi tullut tämä keskustelu, sain vinkin iimeilillä.

Ja kun talvi tulee eikä viitsi ulos mennä voi katselle lehvoja fidealta! (tosielämässä 80-luvulla oli kaupantäti laittanut esille tyhjiä fideakasetteja, oli oikein kyltin kirjoittanut ;)).

Vierailija
85/281 |
18.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin Hoppy Hallista meijän tytölle tosi ihanan colitsi puvun siinä on kuva siintä Pokahontasista! Sitte en voinu vastustaa kiusausta ja tilasin viellä toisenkin puvun meijän pojalle, siinä kuva Harri Botterista. Olis sielä ollu viellä sellainen ihana palleriina pukukin mutta, en raaskinu tilata kun oli senverran kallis.

Mulla on muuten pikku brobleema: mä en tiijä, laittaisinko huomenna ruuaksi cyrryllä maustettua kanaa vaiko lasangea? Mitä mieltä ootte?

En mä tohon alku peräiseen kysymykseen osaa sanoa mitään kun en aina itekään tiijä mitä muksuille pukisin päälle. Toi pukeminen kun on vähän semmonen ikuisuus brojekti.

Vierailija
86/281 |
18.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon jauhe liha lasakne kaiken ruunaa. Katat nätisti pöydän ja laitat oikeen siervietit, ei mitään talous paperia.

Vierailija
87/281 |
18.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä ap.

Vierailija
88/281 |
18.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se saksalainen halparuokaketju on LITLI ettekö osaa oikeinkirotusta?

Vierailija
89/281 |
18.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut tosiaan fliitsiwaatteet on aina käytännöllisiä.

Ja kun mennään pirismaan ostoksille,laitan aina sellaset coolimmat fliitsitagit tenawille.

Wähän kato prassaillaan sit.

Vierailija
90/281 |
18.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voisit laittaa siihen vähän orekaanoa tai tinjamia. Juomaksi tietenkin Goga Golaa :)

Vierailija
91/281 |
18.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekspressot. Musta se on paljo parempi ku ne kabbutsiinot ja muut. Kerran otin kahve ooleen, ja siinä oli ihan liikaa maitoa, niin muuten latte kahvessakin.

Vierailija
92/281 |
19.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ekspressot. Musta se on paljo parempi ku ne kabbutsiinot ja muut. Kerran otin kahve ooleen, ja siinä oli ihan liikaa maitoa, niin muuten latte kahvessakin.

Vierailija
93/281 |
19.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritke, joka pussas sitä Rookee. Ja Masy oli ihan kateena vieressä.

Vierailija
94/281 |
05.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ritke on ihan karsee, tornesta tykkään ja pruukesta.

rikki on kans kiva, mut ärsyy kun se on sen hammas- kaitlinin kans.

yök.

Vierailija
95/281 |
05.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja stockmanni on TOKKAMMI. Ostin sieltä leopardipiginit ja sexikkään corsetin.

Vierailija
96/281 |
16.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt syksyn tullen ei enää tahdo tarjeta kulkea työ matkaa Lappeen rannan keskustaan ferkkareissa. Pakko laittaa pikku hiljaa ano rakki päälle ja matkustaa työ matka linjaautolla.

Vierailija
97/281 |
24.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Vierailija
98/281 |
24.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

rannan siti marketista saa tosi ajattomia ja kivoja väli kausi takkeja, jotain kore dex-maderiaalia...vinksvinks

Vierailija
99/281 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil on ollu töissä rankkaa, kun ollaan tehty myyntiratekiaa vai oliko se myntitrakediaa. Onneks loma odottaa, lähdetään jollekin reikan saarelle, ehkä roorokselle tai reetalle. Onneks miehellä on masterkaardi, kun siellä on meidän vakta-kirjasarjan mukaan rahan se rakma.

Oon muuten työressissä unohtanu puhelimeni pinkoordin. Nyt rillaamaan, oon monistanu meijän uudella rintterillä reseptejä tietokoneelta. Osaisko muuten joku neuvoa, missä on tekstiviesti, kun puhelimen näytössä lukee vaan, että viesti numerosta se ja se. Mihin viesti on kadonnut???

Ja vielä tosta meijän koirasta, se on kavalierkinsaarlssinpanieli. Aateltiin eka ottaa se veilssin ringelspanieli, mutta niille kuluis paljon enemmän pediriitä ja pitäis olla isommat leksit.

Ah, lapset nukkuu, joten menen ratkaisemaan vielä, miksei meidän vireokasetin toiselta puolelta tule mitään ohjelmaa, onkohan mies äänittäny vaan toiselle puolelle. Ehkä täytyy kattoa joku levva seedeeltä, eka täytyy kelata se alkuun.

Hyvää pyhäin päivää ja viikon loppua!

Vierailija
100/281 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän alko tehä mieli, vaan tuo kookauppa ja ässä on kii :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä