Käytättekö vauvalla golitzipukua? Näin keväällä?
Kommentit (281)
Enpä ole vähään aikaan nauranut näin kippuralla!!! :D
On muuten jo lekentaksi tullut tämä keskustelu, sain vinkin iimeilillä.
Ja kun talvi tulee eikä viitsi ulos mennä voi katselle lehvoja fidealta! (tosielämässä 80-luvulla oli kaupantäti laittanut esille tyhjiä fideakasetteja, oli oikein kyltin kirjoittanut ;)).
Mä tilasin Hoppy Hallista meijän tytölle tosi ihanan colitsi puvun siinä on kuva siintä Pokahontasista! Sitte en voinu vastustaa kiusausta ja tilasin viellä toisenkin puvun meijän pojalle, siinä kuva Harri Botterista. Olis sielä ollu viellä sellainen ihana palleriina pukukin mutta, en raaskinu tilata kun oli senverran kallis.
Mulla on muuten pikku brobleema: mä en tiijä, laittaisinko huomenna ruuaksi cyrryllä maustettua kanaa vaiko lasangea? Mitä mieltä ootte?
En mä tohon alku peräiseen kysymykseen osaa sanoa mitään kun en aina itekään tiijä mitä muksuille pukisin päälle. Toi pukeminen kun on vähän semmonen ikuisuus brojekti.
Kunnon jauhe liha lasakne kaiken ruunaa. Katat nätisti pöydän ja laitat oikeen siervietit, ei mitään talous paperia.
ja se saksalainen halparuokaketju on LITLI ettekö osaa oikeinkirotusta?
Mut tosiaan fliitsiwaatteet on aina käytännöllisiä.
Ja kun mennään pirismaan ostoksille,laitan aina sellaset coolimmat fliitsitagit tenawille.
Wähän kato prassaillaan sit.
ja voisit laittaa siihen vähän orekaanoa tai tinjamia. Juomaksi tietenkin Goga Golaa :)
ekspressot. Musta se on paljo parempi ku ne kabbutsiinot ja muut. Kerran otin kahve ooleen, ja siinä oli ihan liikaa maitoa, niin muuten latte kahvessakin.
Vierailija:
ekspressot. Musta se on paljo parempi ku ne kabbutsiinot ja muut. Kerran otin kahve ooleen, ja siinä oli ihan liikaa maitoa, niin muuten latte kahvessakin.
Ritke, joka pussas sitä Rookee. Ja Masy oli ihan kateena vieressä.
ritke on ihan karsee, tornesta tykkään ja pruukesta.
rikki on kans kiva, mut ärsyy kun se on sen hammas- kaitlinin kans.
yök.
ja stockmanni on TOKKAMMI. Ostin sieltä leopardipiginit ja sexikkään corsetin.
Nyt syksyn tullen ei enää tahdo tarjeta kulkea työ matkaa Lappeen rannan keskustaan ferkkareissa. Pakko laittaa pikku hiljaa ano rakki päälle ja matkustaa työ matka linjaautolla.
rannan siti marketista saa tosi ajattomia ja kivoja väli kausi takkeja, jotain kore dex-maderiaalia...vinksvinks
Meil on ollu töissä rankkaa, kun ollaan tehty myyntiratekiaa vai oliko se myntitrakediaa. Onneks loma odottaa, lähdetään jollekin reikan saarelle, ehkä roorokselle tai reetalle. Onneks miehellä on masterkaardi, kun siellä on meidän vakta-kirjasarjan mukaan rahan se rakma.
Oon muuten työressissä unohtanu puhelimeni pinkoordin. Nyt rillaamaan, oon monistanu meijän uudella rintterillä reseptejä tietokoneelta. Osaisko muuten joku neuvoa, missä on tekstiviesti, kun puhelimen näytössä lukee vaan, että viesti numerosta se ja se. Mihin viesti on kadonnut???
Ja vielä tosta meijän koirasta, se on kavalierkinsaarlssinpanieli. Aateltiin eka ottaa se veilssin ringelspanieli, mutta niille kuluis paljon enemmän pediriitä ja pitäis olla isommat leksit.
Ah, lapset nukkuu, joten menen ratkaisemaan vielä, miksei meidän vireokasetin toiselta puolelta tule mitään ohjelmaa, onkohan mies äänittäny vaan toiselle puolelle. Ehkä täytyy kattoa joku levva seedeeltä, eka täytyy kelata se alkuun.
Hyvää pyhäin päivää ja viikon loppua!
Tän alko tehä mieli, vaan tuo kookauppa ja ässä on kii :(
Mulla anoppi käy lintissä ja syö tolperoonea.