Käytättekö vauvalla golitzipukua? Näin keväällä?
Kommentit (281)
Togmannille (niillä ei ole niitä hulluja päiviä) vai Ztogmannille (siellä on niitä hulluja päiviä) vai kirjoitetaanko se Hecacca oleva Ctogmannille vai Stogmannille?
...on ainakin TÄYS KYMPPI (!!!)
(näin tokaisi tosielämässä eräs portsarinhommilla itsensä elättänyt mies)
:-) :-)
Ap ei oikeasti ollut tosissaan, eikä tällä ole mitään tekemistä koulukiusauksen kanssa.
Meidän koiran leksi meni rikki. Saako niitä Litlistä?
Mä oon aatellu teettää terri-turkin leopartikuvioilla ens talveksi. Tarkeneekohan sillä? Vai ostanko koreteksi-takin? Piikillä on kai ainakin hyviä? Vai onks nortveissi parempi.
Janottaa, taidan ottaa huikan tsuppia!
se on kebartikuvio se muotijuttu eikä mikää leparti. Ja eläinaiheista myös bi-samin nahka on muotia.
ja koreteski toimii kenkissä hyvin muta takiksi ottaisin sinuna flaasyn, se on ilmava ja aina muodikas, väritkin on pirteitä, kuten fuxia ja limetti.
Meillä 10kk neiti, jolla sukkikset ja housut. Yläosassa paita, college-takki ja kevättakki. Pipo, hanskat ja kengät lisänä. Neiti siis keinuu ja leikkii ulkona noissa vetimeissä. KAnnattaa vaikka aluksi laittaa hieman enemmän päälle ja ottaa sitten pois jos niska on tulikuuma. Meijän tyttö on aika kuumakalle, joten saa olla aika vähän vaatteita päällä.
yhdelle ihmiselle huonon mielen. Onneksi olkoon!!!
Aikuisten oikeesti, meinasin just tilata Hoppuhallista meirän tsitsulle pleksin mutta innostuinkin sitten ostamaan golitzit koko perheelle ja itselleni vielä nuo puutkat gabrit. Tänks to av
ev ;)
Ei hitto vie...... enpäs olekaan taas nauranut pitkään aikaan näin paljun....
Kohta taas syksy, joko vois laittaa rysantteemeja ulos?
golitzi päälle ja rysantteja istuttamaan
Onko KappaHalli hyvä paikka goliztipukujen ostamiseen?
Kahpahallista saa ainakin leonardinnahkakuvioista golitzi-pukua.
Mäkin olen ajatellut lähteä lomailemaan, mutta en osaa päättää, että tilaanko matkan Pahvokselle, Lieskaan vai Frolidaan. Tuo Rovanieman Arkitukumkin kiinnostaisi kovasti.
Sori muuten, jos kirjoituksessani on pahoja vihreitä, mulla on aika paha lukihärö, mistä johtuu.
Käyttääkö muuten kukaan enää lapsillaan roteekankaisia vatteita, vai meneeks liisit vinkumalla ohi? Kun mä en itse 80-luvun lapsena oikeen pidä tuosta kollitsista. Ai niin, ja tuosta kollitsista saa aika hyvin tahrat pois ihan Zupilla. Sitä voi myös juoda, jos käsittelyn jälkeen jää.
Eihän kukaan enään roteeta laita.Ne on noi reimat niin käteviä.Reimatekissä on niinku sellanen plastiikka päällä että ei kastu.Lapsen voi uittaa vailla rapa lötäkössä ja se senku hymyilee.
otat sellaisia mikrobobkorneja ja laitat sen bussin sitten sinne mikroon pyörähtelemään ilman sitä muovibussia.
(Ainakin anoppini mielestä -oikeesti :D )