Käytättekö vauvalla golitzipukua? Näin keväällä?
Kommentit (281)
rinssinmakkaraa raatwurstia meedwurstia rinnanalle liissiä päälle ja menoks
vähä harmittaa ku kesä on ohi eikä kukaa enään liiku bietsillä bush-ubeissa ja sgrindseissä
Meidän vauvamme käyttää aivan varmasti golitzipukua, joka keräsi täydet sympatiapisteet. Muut voivat leikkiä aakkosilla lastensa kanssa, kun sen aika on. Me teemme samoin!
Kyllä mä tällee keväällä laittaisin alle podin ja päälle fleesyn. Kandee ostaa kirppu torilta. Sieltä saa hyviä.
Sit ulkoilun jälkeen tarjoisin mummonlihapullia.
Minä ainakin sinkerillä polkaisen ja onpelen kaikki kolitseja ja varkkuja myöten. Samalla kuuntelen Janppa Tuomista ja tekeepä mieli vähän hunpata isännän kanssa sen jälkeen.
Säästää kuulkaas lonpakkoa kun onpelee itse!
gallubia siitä, että voiko mansi- tai mustikoita enään syödä turvallisesti, vai onko niihin näin myöhään jo muodostunut perunaruttoa?
se on mate in vinland? Tai jotain.
se sakalainen päivittäistavarakauppa on LINDI! Hölät.
Oli viimeks tilannu mustan ai lainerin ja maksaran. Mä ehdotin niille tiki poksia ku nyt alko tuo pikproteri ni näkisivät vähän tositeevettä. Tohon gletju asiaan sen vellan et gummikennät kannattaa pukea skindeille syksyllä.
Oli viimeks tilannu mustan ai lainerin ja maksaran. Mä ehdotin niille tiki poksia ku nyt alko tuo pikproteri ni näkisivät vähän tositeevettä. Tohon gletju asiaan sen vellan et gummikennät kannattaa pukea skindeille syksyllä.
Mun mutzi ja vaija käy kans tuolla Lidissä ja mutzi tilaa mielellään Rokkerilta meikkejä. Oli viimeks tilannu mustan ai lainerin ja maksaran. Mä ehdotin niille tiki poksia ku nyt alko tuo pikproteri ni näkisivät vähän tositeevettä. Tohon gletju asiaan sen verran et gummikennät kannattaa pukea skindeille syksyllä.
ehkä ottaisin jopa pikmäkin ja gogagolaa. ja ranskisten tilalla tietenkin bikkuborkkanat, olenhan garppi!!
Fliizi. Golizhi on vaikea puhdistaa, siitä ei saa millään pois tahroja, esmes Gutaro Statsioni ja Polonkneesi-pitshat jättävät karseet tahrat.
Nimim. Gezhup läikkyy
Mistä muuten voisi ostaa peiket sateenkaarirattaat?