Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mulla jääny synnytyksestä joku elinikäinen vaiva

Vierailija
05.06.2010 |

Vai mistä tässä voi olla kyse?

Virtsan pidätyskyky on laskenut, ok, tiedän, että voin treenata niitä lantionpohjalihaksia. ja olen treenannutkin.

Virtsaamisttarve on välillä todella tiheä, riippuen kierrosta, rakko ei tyhjene kunnolla. Joskus sitä virtsaa tulisi vaikka kuinka paljon, iana voi "ponnistaa" lorauksen lisää.

Seksissä virtsaputken suu joutuu hankauksen kohteeksi ja muutenkin kiihottuessa tulee heti pissahätä. Takaapäin en voi seksiä enään edes kuvitella, kun tulee jo pelko, milloin lorahtaa.Takaapäin seksi tuntuu myös pahalta tämän asian takia.

Mikä ihme mussa on vikana?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tai jossain toisessa mammapalstalla oli juttua siitä, että SE muuttuu, se ON erilainen synnytyksen jälkeen - miksi siitä ei kerrota etukäteen?!?!

Ei varmaan kaikilla, mutta kun me ihmiset olemme erilaisia.

Luulen että suurin osa ongelmastasi poistuu ihan vaan säännöllisellä, kunnollisella lantionpohjan lihasten jumpalla. Toivottavasti sulla on hyvät ohjeet?

Kun olet isomman työn tehnyt, ja pahimmat ongelmat saanut korjattua, ei työ lopu siihen, vaan kannattaa jumpata säännöllisesti tai epäsäännöllisesti, mutta kuitenkin, aina, koko ajan, jotta pysyvät kunnossa.

Jos senkin jälkeen seksiasiat tuntuvat ongelmallisilta, ota yhteys ensin gynekologiin, sitten vaikkapa seksologiin tai mikä seksiterapeutti lie onkaan.

Vierailija
2/2 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se tulee vaivaamaan loppuiän. Tietyissä tilanteissa ja kovalla tuolilla istuessa muistuttaa olemassaolostaan.

Synnytyksestä 6 vuotta aikaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla