Voi kauhee!! Tultiin kaupasta ja oon aika järkyttynyt, siellä oli mies lehtihyllyllä ja sillä oli EREKTIO!!!
Siis ihan oikeesti, se mies oli noin viidenkympin ja löysät suorat housut jalassa, ja mä näin miten sillä sojotti semmoinen tappi housussa!! Mä lähin siitä mun ristikkolehden kans aika nopeeta kun sen näin. Se seiso kädet selän takana ja katteli muina miehinä se sojo housuissaan. Teki mieli käydä sanomassa vartijoille et oisivat hakeneet sen pervon pois! Hyi helv....
Kommentit (47)
sillä oli tietty makkara taskussa
Kerran lapsena olin kirjastossa, ja siellä oli hyllyjen välissä hullu itsensä paljastaja masturboimassa. Se oli pienelle tytölle tosi pelottavaa. Kerran aikuisena tapasin samanmoisen pienellä metsäpolulla keskellä päivää, ja se oli vähintään yhtä hirveää. Molemmissa tapauksissa sellainen rupinen vanhahko setä. Ootteko ihan pimeitä, jos teistä tälläiset hullut ovat vaan piristävä lisä elämään, kun " eihän ne miehet nyt sille erektiolle mitään voi" . Tää tyyppi oli ihan selvästi vaanimassa siellä hyllyjen välissä, että mahd. moni hänet näkisi. Ap kirjoitti muistaakseni, että tyyppi piti käsiä selän takana.
joku sekopäähän se ukko selvästi on. Mistä sen tietää, miten se lapsia vaanii, YÖK!!!
Erektoitunut mies lehtihyllyllä tekee kakkaa ja kiihottuu lapasista...
*reps*snort*kops* : DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
vastuuton täti. lapset pois tollasilta
Yhdyn kyllä mielipiteeseesi siitä, että aika ällöttävää olisi nähdä tuollaista. Hyih!!!!
Olisit sanonut, että " anteeksi hyvä vanha herra, mutta teillä on erektio. Peniksenne seisoo ja se on siveetöntä julkisella paikalla. Mikäli ette peitä sitä ja poistu, kutsun vartijat"
Ei ole kiva, kun tahtomattaa altistuu näkemään vieraiden kiihoittuneita sukupuolielimiä. Varsinkin, kun ne itsensä paljastelijat tuppaavat yleensä olemaan miehiä. Toisaalta tuosta tapauksesta ei nyt varmasti voi sanoa, oliko tahallista pervoilua vai tahatonta - aika häpeilemätöntä silti.
Ap, älä loukkaannu, vaikka täällä kielipoliisit ovatkin repineet päivän vitsin viesteistäsi! Heille tämä merkkaa aivan eri juttua kuin sulle.
terveisin sympatiseeraaja
ja muina miehinä. Jos äijä ei todellakaan tehnyt mitään, mikä häirikkö se silloin oli? Eihän noille erektioille aina mitään voi.
Ei hemmetti, silmälasit kastuivat, kun piti nauraa niin.
ihan pienilläkin pojilla on usein erektio, ei sitä tarvii niille selitellä... muuten kuin että pippeli voimistelee
Ehkä muhun uppoaa tällaiset törkeydet, vaikkakin ymmärrän että on kuvottavaa ruokakaupassa törmätä elintään esittelevään setään. Jos sillä on ollut impotenssi ongelmia ja nyt sattui hetken seisokki, jota halusi esitellä hedelmällisessä iässä oleville?
Ei lapsia voi kaikelta suojella. Ihmisiä on erilaisia, myös seksuaalisesti. Minä sanoisin omille lapsilleni ihan suoraan avoimessa hengessä, että sedällä on jonkinlainen perversio tms. että hän ehkä kiihottuu tällaisesta. Ei ole tavallista, mutta jotkut ihmiset vain ovat erilaisia.
Mikä ihme teitä eukkoja vaivaa! Ei asiaa tarvitse paheksua tai selitellä lääketieteellisesti. Ihmisiä täällä ollaan kaikki ja seksi on edelleenkin maailman luonnollisin asia. Hei haloo!!!
Itsekkin lapsena olen vastaavaa nähnyt kaupassa, tosin oli ulkona housuista. Kyseinen mies kaiveli kyllä aina, jos oli samassa kaupassa, kirjastossa tms. oli jossain hyllyn välissä ja sieltä tiiraili. Monet varmaan hänet nähnyt siihen aikaan. Kaikkein inhottavinta oli, kun kerran kaupassa sattui vastaan ja oli siellä kahden pikkuisen tenavan kanssa ja muutenkin mies oli normaalin, siistin näköinen.
Olen aikoinaan ollut eräällä puhelinauttamislinjalla (ei siis viihdelinjalla, vaan sellaisella palveleva puhelin-tyylisellä). Eräs mies valitti, kun häntä hävettää, kun oli tullut erektio tuollaisissa löysissä housuissa ja tuntui, että kaikki lähellä olijat olivat sen huomanneet. Yritin lohdutella noloa miestä.
Ei voi olla totta!! Lapaset piiloon seuraavan kerran kun kuljette lehtihyllyjen ohi hahahha hahahahhahahahha. Joku pervo voi himoita niitä tumppuja hahahahah hahah. Onkohan väliä mimmoset lapaset on vai käyköhän ihan rukkaset tai sormikkaat hahahahahahahahaha hahah!!!!
että joku pitää 50-vuotiasta miestä VANHANA!
Onhan se mustakin kauheaa että vanhat miehet on erektoituneena kauppojen lehtihyllyillä. Siinähän saattaa käydä vaikka kuinka pahasti, lehtihylly ei varmaankaan oo suunniteltu kovin suurta painoa kantamaan. Ja nuo vanhat miehet yleensä tuppaa painamaan ainakin sen 80 kg.
Kyllä tää kirjotus sen verran mussa reaktiota aiheutti, että tästä lähtien pistän tarkaan lapaset takin taskuun tai jonnekkin piiloon kaupassa käydessä ettei vaan se lehtihyllyllä istuskeleva/seisoskeleva vanha mies saa niistä erektiota.