Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kauhee!! Tultiin kaupasta ja oon aika järkyttynyt, siellä oli mies lehtihyllyllä ja sillä oli EREKTIO!!!

Vierailija
05.04.2005 |

Siis ihan oikeesti, se mies oli noin viidenkympin ja löysät suorat housut jalassa, ja mä näin miten sillä sojotti semmoinen tappi housussa!! Mä lähin siitä mun ristikkolehden kans aika nopeeta kun sen näin. Se seiso kädet selän takana ja katteli muina miehinä se sojo housuissaan. Teki mieli käydä sanomassa vartijoille et oisivat hakeneet sen pervon pois! Hyi helv....

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten suurin osa tän ketjun vastaajista on. En näe mitään huvittavaa tässä. Jos tyypillä olis vahingossa tullut erektio, se olisi esim. hakeutunut vessaan vähin äänin. Ei olis tosiaan jäänyt kädet selän takana lehtihyllyn eteen seisomaan.

Vierailija
42/47 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tappi tai sojo, kauheeeta ;-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" ja mä näin miten sillä sojotti semmoinen tappi housussa!! "

Vierailija
44/47 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosia sitten Mäkkärissä töissä ja sinne autokaistalle tuli mies autollaan ilman housuja ja täysi stondis päällä. Se on mielestäni ällöä mutta tämä ei niinkään.

Olen muuten kaupassa töissä eikä meille ole ikinä tullut ilmoitusta hyllyjen välissä tiirailevilta/ kyttääviltä miehiltä :)

Vierailija
45/47 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyykin täst eden ruveta kattelee tarkkaan,että missä lapasiani pidän.Lehtihyllylle,jos on asiaa,niin taidan antaa lapaset mieheni taskuun,niin saavat taatusti olla rauhassa.

Vierailija
46/47 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä monenlaista maailmassa, viime kesänä olin lenkkeilemässä metsässä ja tarkoitus oli levähtää laavulla hetken aikaa, kun lähestyin laavua huomasin jonkun olevan jo siellä ja kun pääsin lähemmäksi niin huomasin jonkun miehen makaavan selällään ja runkkaavan nopein liikkein kauhean isoa siitintä, koskaan ennen en semmoista ole vielä nähnyt oli ainakin 30 senttinen tanko mitä vatkasi, jotenkin menin shokkiin ja pysähdyin sitä katsomaan ja kohta hänen jalat alkoi vatkaamaan ja tahti kiihtyi ja alkoi roiskia spermaa pitkin vatsaansa, lähdin ihmeissäni takaisin päin ja autoa kohti, kieltämättä tulee aina välillä mieleen tämä outo kohtaaminen

Vierailija
47/47 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä paskaa baittia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme