Ihme avutonta toimintaa!!!
Lukasinpa tuon hihalauta-ketjun ja haloo!!! Pakko se oli koittaa googlettaa se pirun hihalauta ja sieltä ensimmäiseltä sivulta tuli heti seitsemän paikkaa mistä löytyy niin ketun hihalautoja. Olisko ollu pienempi vaiva hakea se itse kuin tulla kyselemään onko kukaan nähnyt missään?
Eikä ollut ensimmäinen kerta kun täällä kysellään tällaisia. Linkittäkää mulle sitä tätä ja tota on usein tai "Mistä voin katsoa uudestaan Martina ja Esko shown kun jäi loppu näkemättä?..". No ei varmaan sen TV-kanavan sivuilta??? Tai vittu paljonko maksaa junamatka Helsingistä Tampereelle kun en itse jaksa etsiä!!!!
Mikä mättää kun ei osaa itse hakea? Vai eikö koneeseen aukea kuin AV? Ihme liittymiä teillä...
Kommentit (3)
ei niitä tarvitse avata jos ei kiinnosta. Tuosta hihalautaketjusta oli itse asiassa hyötyäkin kun se muistutti minua lisäämään vempaimen ostoslistaan. On täällä paljon paskempiakin ketjuja...
Mua vaan ihan sairaasti nyppii tuollanen että joka asiaa ollaan ensin kysymässä muilta ja odotetaan jonkun toisen hakevan vastaus valmiiksi.
Mielipiteitä ja kokemuksia minäkin täällä lähinnä vaihdan mutta kun kerran on aihe vapaa niin saahan täällä tyhmiäkin tietysti kysellä. Edellä mainitun ketjun avasinkin lähinnä siksi että luulin ap:lla olevan muuten vaikeuksia löytää kyseistä tuotetta.
-Ap-
olen ihmetellyt aivan samaa useampaakin kertaan. Moneen kysymykseen löytyisi vastaus paljon helpommin ja nopeammin vaikka sitten googlettamalla. Ymmäärrän kyllä kysymykset esim. synnytyksen kipulääkkeisiin liittyen. Löytyyhän niistäkin tietoa netistä ihan kivasti, mutta kyllä mielipiteet kyseisestä aiheesta ovat paljon parempia kuin tyyliin lääkärin kirjoittama sepostus.