Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli jenkkien omistamien lääkefirmojen alkuunpanema kusetus, sillä saatiin jenkkilässä taas talous nousuun ja pörssit sen verran pitävälle pohjalle, että voitiin tehdä taas uusia kauppoja.

Vierailija
2/19 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuunhan sitä peloteltiin että kauhea tauti ja ihmiset on kuolleita tai vähintään puolikuolleita ja joka toinen ihminen tarvii tehohoitoa tms. Vähän liitoiteltuna siis.

Sairastin sen itse, aika lievänä, ranteet ja nilkat oli kipeät, kuume oli yhden päivän ajan 39 jonne muuten nousi noin 1,5 tunnin aikana. Mutta ne jälkitaudit, järkyttävä yskä ja tukkoisuus 2kk ajan. Perussairautena mulla on astma, aiemmin lievä, sikaflunssan jälkeen lääkitys piti nostaa todella vahvaksi ja edelleen puoli vuotta myöhemmin sama lääkitys. Jos yritetään laskea lääkitystä, hoitotasapaino huononee ja astman oireilu lisääntyy selvästi. Eli kai se jotenkin keuhkoihin vaikutti lisää huonontavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaliittoteoriaa riittää joka lähtöön.

Vierailija
4/19 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni ihminenhän siihen kuoli, joten joillekkin vaarallinen tauti, kuten moni muukin.

Omaa järkeä saa käyttää, mediassa kun yleensä liioitellaan kaikkea.

Vierailija
5/19 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärilehdessä perjantaina julkaistavan selvityksen mukaan 90 prosenttia sairaalahoitoa tarvinneista oli alle 65-vuotiaita, kun tavallisessa kausi-influenssassa valtaosa hoidetuista on iäkkäitä.

Vierailija
6/19 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin juuri näillä vuosilla. No, markkinavoimat kehiin ja pandemia sitten 'tehtiin'.

Ei siinä sen kummempaa. Raha raha raha.

Tajuaa kai tuon jo jokainen.

Vierailija
7/19 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo hysteria, pelottelu ja suurinpiirtein pakko rokottaminen oli ihan älytöntä! Jokainen influenssa pitäisi tällä periaatteella julistaa pandemiaksi, ihan joka vuosi kuolee influenssaan ja sen jälkitauteihin paaaljon paljon enemmän ihmisiä kuin tuohon hirvittävään ja tappavaan possunuhaan.

Pahoin pelkään, että vielä joku päivä selviää, miten paljon haittaa rokote, ja lääkkeet on haittaa aiheuttaneet. Toivon kovasti, ettei aiheuttanut mitään varsinkaan syntymättömille vauvoille, kun äidit rokotettiin.

Ihmeellisen paljon oli noitakin "sattumia", keskenmenoja, todella paljon sairastelevia vauvoja ja pikkulapsia jne. tuon rokotteen jälkeen.

Vierailija
8/19 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli esimerkki siitä miten hyvällä tiedotuksella ja kattavalla rokotusohjelmalla pystyttiin välttämään suurin osa vakavista seurauksista.

Vierailija
9/19 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai sä olet tota mieltä.

Se oli esimerkki siitä miten hyvällä tiedotuksella ja kattavalla rokotusohjelmalla pystyttiin välttämään suurin osa vakavista seurauksista.

Vierailija
10/19 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylireagoitiin ja pahasti. Itse ja perheeni on perusterve mutta meitä katsottiin kuin spitaalisia kun ei otettu rokotuksia :(. Itse vähän toivoin että taudin saisimme kun kanta oli näin lievä niin olisi saatu vastustuskykyä, mutta ei tauti tarttunut...

Vierailija
11/19 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein oleskeltiin sikatapausten lähipiirissä ja yritettiin saada tartuntaa. Mut kun ei niin ei.

Ylireagoitiin ja pahasti. Itse ja perheeni on perusterve mutta meitä katsottiin kuin spitaalisia kun ei otettu rokotuksia :(. Itse vähän toivoin että taudin saisimme kun kanta oli näin lievä niin olisi saatu vastustuskykyä, mutta ei tauti tarttunut...

Vierailija
12/19 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei ole mahdollista ennustaa,vaikka yritys olisi hyvä. Ei se ole kusetusta että ihminen on erehtyväinen.

Vierailija
13/19 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen NIIN tyytyvainen, etten rokotuttanu lapsia tai itseani!!!

Vierailija
14/19 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin uskovat muutkin tuttuni

Vierailija
15/19 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi lasta päälle 1 ja 3 ja minä vielä raskaana. Olen edelleen tyytyväinen päätökseemme jättää rokotus väliin.

Vierailija
16/19 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei ole mahdollista ennustaa,vaikka yritys olisi hyvä. Ei se ole kusetusta että ihminen on erehtyväinen.

"Riippumattoman raportin mukaan WHO:ta lääkityksestä konsultoineet kolme tiedemiestä saivat palkkaa myös suurilta lääkejäteiltä, jotka valmistivat pandemialääkkeitä."

Vierailija
17/19 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkijana voin todeta, että kaikki merkit ja todisteet ja muut seikat huomioon ottaen esim. markkinatalous; maailman taloustilanne ja ensisijassa Usan, sekä ne arvot mitkä siellä jylläävät yms. olen tullut siihen tulokseen ,että oli bisnesidea. Eli rahastetaan rahakkaita länsimaita eteenkin euroopassa, ostamaan rokotetta pandemian pelossa ja laitetaan pandemia laboratoriosta liikkeelle.

tosihan tämä on, että oli labrasta lähtöisin tämä sikainfluenssa; edelleen kehitetty lintuinfluenssa, joka ei tarttunutkaan ihmisiin, kuten oli tarkoitus ja siihen kehitetyt tamiflut olisivat jääneet kauppaamatta. Nyt saatiin kaksinkertainen tuotto eli myytyä länsimaille sekä rokote + tamiflu.

Kumma ettei kehitysmaissa ollut sikainfluenssaa, sen saa jo selville ilman että tarvii olla edes kummoinenkaan tutkija. (ei rahaa ostaa rokotteita, joten pandemia siellä olisi ollut pelkkää tyhmyyttä lääke- yms firmoilta.

Vierailija
18/19 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut jääköhän ne tehtailijat tai suunnittelijat kiinni ja minkälaiset syytteet saisivat. tuskin uskaltaa kukaan edes yrittää syyttää lääketehtaita tai pomoja, kun saavat jonkun ebolan kostoksi.

muutamia murhia ja pahoinpitelyjä yms kontollaan, kuolemantuomio tulis usassa, mutta ku siellä arvostetaan taitavia rahamiehiä, niin hyysäys jatkuu.

Vierailija
19/19 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivottavasti te jotka sen otitte ette saa katua päätöstänne myöhemmin sillä minusta nyt haiskahtaa tää tilanne aika pahalta. Ties mitä rokotteita lapsiin on pistettty ja etenkin raskaana oleviin. Hui..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän