Naiset! Perusteluja, miksi ette ota suihin?
Kommentit (55)
elän naisen kanssa ja sanonta ei oikein istu :)
kyllä joskus otan kun mies siitä niin tykkää, mut en mielikseni, siis en vaan tykkää varsinkaan kun saa spermat suuhunsa, yäk. Mieheni tekee välillä mulle niin, mut en itekkään välitä siitä touhusta, mut kaikki muu kyllä menee.
Todellisen seksipedon sängyssä tunnistaa jo tavasta, jolla hän kissamaisen seksikkäästi ottaa suihin.
Jos kissa lutkuttaa, sanotaan, että se on vieroitettu liian aikaisin emostaan. Ehkä se on meillä ihmisilläkin, että kun liian aikaisin on vieroitettu äidin rinnasta, pitää lutkuttaa miestä =)
siksi että se kiihottaa mua aivan älyttömästi. Siksi että musta on ihana kattoo kun mies on aivan täpinöissään, sen silmät pyörii päässä ja se on tosi seksikästä. Siksi että rakastan miestäni ja haluan tuottaa hänelle nautintoa niinkuin hän tekee myös minulle.
69 on vaikea asento.
Itse en kostu mitään suihinotosta.
Mies saa nuolla, mutta pidän enemmän panemisesta.
Lisäksi mies on liian nopea, sama se mikä asento.
Ja suuseksiä ehdotetaan useiten kun itsellä on menkat. EVVK.
Siihen loppui se suhde ja suihinotot.
Puutuu leuan kipeiksi. Ja mieheni kokonaan tyydyttäminen suulla veisi ehkä tunnin aikaa, tulisikohan silloinkaan. Tarvittaessa (esim. synnytyksien jälkeen) nuoleskelen lopussa ja mies runkkaa.
Ja ai niin, suuhun laukeaminen on aika pelottavaa. Ainakin jos tilanne ei ole omassa hallinnassa.
Vehkeet pitää olla pestyt.
Käy joka päivä suihkussa ja kulli on niin ihana, ettei sitä voi olla nuolematta....
Rakastan miestäni ja sen.... Tiedätte kyllä. On aivan mahtava sängyssä ja meillä seksiin kuuluu todellakin toistemme hyväileminen.
Suihinotto on arkea, eikä se ikinä tunnu tylsältä, kun tunne on oikea....
Yhtä nopea rakastelemisessa...;(
Mutta onhan niitä keinoja pitkittää ihanaa tuskaa ja sitten laueta naamallle...
Ei kiinnosta pätkääkään.
Miksi imisin pissausputkea?!?
Otin ennen naimisiinmenoa useinkin ja mielin lastit. Nuolin ja imin palleja ja musta tuli ihan hyvä siinä.
On tää aina yhtä ilahduttavaa; kakonen on kakkaamiseen ja penis pissaamiseen? Tota, milläs ne lapset tehdään?
Mielenkiinnosta luin ketjua ja eikähän siellä oikein vastauksia ollut kysymykseen. Olisi kiinnostanut. Itse tykkään että mies joskus nuolee joten itsestään selviä ottaa suihin. Mies ei tykkää loppuun asti, vain lämmittelynä. Suosikkini on juuri löysän kalun imutus, eikä se kauaa ole löysä... Nautin puuhasta ja mies maistuu jos ei hyvälle niin himottavalle. Jotenkin olisi hassua jos tämä osa seksiä puuttuisi..
Suihinottaminen on minustakin hyvin kiihottavaa, osittain varmasti siksi, että tiedän, että sen homman osaan ja tiedän kuinka makealta se miehestä tuntuu. Otan tilanteesta riippuen suihin ihan loppuun asti ja nielen tietysti tuotokset. Talouspaperiin sylkeminen ois varmasti tossa tilanteessa erittäin turn off. Todella oudolta vaikuttavat kommentit, joissa suuseksiä ja/tai nielemistä pidetään jotenkin kinkynä, oon itsekin ihan perusseksin ystävä, enkä harrasta mitään erikoisuuksia.
Ergonomia on muuten tärkeää, jotta suihinottaminen tuntuisi oikein mukavalta, istu itse vaikka sängyn laidalla ja mies seisoo edessäsi, tässä asennossa jaksaa puuhastella vaikka kuinka pitkään, ei mene veri päähän, eikä omat hiukset häiritse, kun mies voi pitää niistä kiinni ja katsella samalla sinua toiminnassa.