Naiset! Perusteluja, miksi ette ota suihin?
Kommentit (55)
Nykyään 69 ja kunnon imutus on mitä kiihottavinta.
Vierailija:
Mun mielestä mä haisen pahalle X(
Jos sulla oikeasti on semmoinen olo, niin tiedätkö että kyse voi olla jostain minkä voi hoitaa pois. Tulehdus esimerkiksi. Klamydiainfektiostakin ikävä kyllä voi olla kyse. Käy gynellä. Käy testeissä.
Nykyinen mies " maistuu pahalle" vaikka kävisi suihkussa ennen puuhaa, taikka vaikka siis suihkussa juuri perusteellisen pesun jälkeen puuhailtaisiin, ja on itse sanonut, että ei suihinotto ole hänelle mikään iso juttu, niin että ei tarvitse kuulemma ottaa paineita, jos ei kiinnosta. Muuten seksi kyllä sujuu mainiosti ja varsin estotta.
No nämä lutkuttajat näköjään ovat sellaisia surkeita tossukoita, jotka tekevät kaiken niin kuin mies määrää... Ja miksi se on esim. ap:n päänvaiva, jos muita ei kiinnosta samat asiat, MITÄ SE SINULLE KUULUU yleensä... Koomisia myös nämä kuluneet " voi voi kun säälittä teidän ukot" - viestit, ehkäpä kaikkien miehetkään eivät kauheasti perusta tuollaisista jutuista, ja jos perustaakin, niin ihan kaikkeahan ei mieskään voi saada, eikä tarvitsekaan saada. Joku tuolla edellä osuvasti totesikin, että " sitten kun mies suostuu nieleskelemään mun kuukautisvuotoni..." .
kyllä minäkin otan ihan omasta vapaasta tahdostani!ihanaahan se on ja joskus kun oikein panettaa otan kesken rakastelun ja saan omat mehut suuhuni=)niele en kyllä,jostain kumman syystä...
että olisi mies tullut suuseksissä... Voin suudella häntä otettuani häneltä suihin tai hänen oltuaan itse tuolla alhaalla tuottamassa mulle nautintoa... :)
Käytetään meillä kiihottamiseen. Tosin mies nauttii mun tavarani nuolemisesta niin paljon ja tekee sitä niin usein, että tulen väkisinkin... ;) Mutta hänpäs kiihottuukin mun tulemisesta ja sitten on vuorossa yhdyntää...
en ole tossukka. Ota nyt se pipo päästäsi...
-ap-
Harvoin tosin saan loppuun asti ottaa, kun mies nauttii minun nauttimisestani ja tietää, että kiihotun äärimmilleni tuntiessani hänen kiihotuksensa... Jos loppuun asti imuttelen, toki nielen. Ei se ole pahaa, ja itseasiassa vessaan ryntääminen ja sylkeminen sitä makua vasta pitkittäisivätkin.
Taitaa olla meillä niin päin, että minä imen useammin kuin mies mutta olen muutenkin seksissä se aktiivisempi puolisko.
Yksi mukavimmista jutuista on muuten alkaa imeä ihan löysää munaa, ja odottaa kun se kasvaa... todella kiihottavaa!
Itse myös nautin kun otan mieheltä suihin. Tietysti puhdas pitää olla.
Ja uskokaa tai älkää pidän siitä! Kiihotun itsekin vallan huomaamatta kun imen mieheni penistä. Välillä nuolen sitä kielenkärjellä pitkin vartta ja välillä imen tehokkaasti päästä. Hei keksiihän siinä vaikka mitä sitä imiessä ;). En tosin halua kamaa suuhun, lopun hoidan kädellä. Yleensä suihinotto on meillä esileikkinä, joka toimii!
Ainut mikä voi välillä haitata, on karvat. Mutta siihen nyt aina jotain keksii.
Oman kullan kyrpää on ihana nuolla ja imeä. Se ei haise pahalle ja on niin uskomattoman haluttava tatti! nam! =)....Joskus esteeenä on vain nuha ja kuivat huulet=(
tai siis meillä mies ei tykkää siitä..itse tekisin sitä hyvinkin mielelläni..tuntuu että ukko on muutenki seksuaalisesti aika " rajottunu" tai sillee..ei se tykkää mistään muusta ku perus panosta..kolme työntöö ja kiitti..
ottamaan suihin, mut ihan salarakkaani :) sai minut kokeilemaan ja siitä se sitten alkoi. Namia puuhaa :)
Empä ole kuullu miehestä joka ei halua suihinottoa! Oma ainakin nauttii siitä paljonkin ja minusta on ihana suoda se hänelle. Mä en tosiaankaan halua et mies lutkuttais mua,yök ei kiitos!
onko tollasia miehiä todellakin olemassa??
antasin sille kenkää HETI!!
Ja ei ole kulunut suihin otossa, vaan hampaita nerskutellessa nukkuessa ;-)