Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oltiin kaverin kanssa uimahallissa ja jäin kyllä katselemaan nuorta naista, oli luultavasti 20-25 ja vartalo näytti

Vierailija
18.03.2005 |

Kommentit (359)

Vierailija
61/359 |
21.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä läskipersettäs uimahalliin

Vierailija
62/359 |
21.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me sitten sanotaan susta mielipide. Noin niin ku yleisesti, jooko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/359 |
21.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt heittäydy tekopyhäksi.

Sitten ihan vakavasti; sulla saattaa ap olla anoreksia tai ehkä tiedätkin että on. Hae apua jos noin on... Tiedät hyvin ettei sun tarvitse laihduttaa. Ota itseäsi niskasta kiinni ja huolehdi paremmin hyvinvoinnistasi, turha laihdutus ei ole sitä.

Vierailija
64/359 |
21.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinunkaan tarvitse hävetä heikkouksiasi. *hali* :))))))))))))

Vierailija
65/359 |
21.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka saan hoitoa, eivät auta.

Vierailija
66/359 |
21.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä muutakaan syömishäiriötä.

Mutta, nyt niihin toisiin puuhiin, kun ei ollut edelleenkään asiaa täällä.

-AP-

Vierailija
67/359 |
21.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hyvä ystäväni sairastaa anoreksiaa ja on sairaalassa letkuruokinnassa parhaillaan.=( Terv.Sara

Vierailija
68/359 |
21.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan..

Vierailija
69/359 |
21.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pilaillut anoreksialla. Tarkoitin mitä kirjoitin; minusta ap:n tekstit vaikuttavat anoreksiaa sairastavan teksteiltä. Vaikkei hänellä olisikaan anoreksiaa, niin siltä ne vähän vaikuttavat.

Tiedän että anoreksia on vakava sairaus. En pelleilisi sen kustannuksella.

Sinun sen sijaan pitäisi tietää, ettei anoreksia ole painosta kiinni. Vaikkei ihminen olisikaan alipainoinen, hänellä saattaa olla anoreksia.

Ja ap:lle: Anoreksialla mässäilyä en ole koskaan harrastanut. Asiasta toiseen: Et vastannut asialliseen kysymykseeni, eli: Miksi laitoit tarkoituksella niin provosoivan aloitusviestin?

Vierailija
70/359 |
21.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän kyllä anoreksiasta.

Vierailija
71/359 |
21.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyä miksi kirjoitit tarkoituksella provosoivasti? Vai jätätkö tuon kysymyksen tarkoituksella huomiotta, kun et osaa vastata siihen?

Vierailija
72/359 |
21.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin huomenna uimaan...

Vierailija
73/359 |
21.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olin ihan varmaan minä!! Mulla on just tollanen kroppa kun kuvailit. Arville en mitään voi, mutta läskeille voisin. Vaan ei onnistu millään.

Vierailija
74/359 |
21.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää vaan junnaavan ikävästi paikoillaan tämä keskustelu, joten paras kai lopettaa.

Tykkään yleensä saada järkevästi perusteltuja, asiallisia vastauksia suoriin kysymyksiin ja se on täällä osoittautunut mahdottomaksi.Ikävä kyllä.

On takerruttu vain ja ainoastaan tuohon aloitukseen, eikä haluttu lainkaan keskustella itse aiheesta:MIKSI NUORET NAISET ANTAVAT ITSELLEEN TULLA KYMMENIÄ KILOJA YLIMÄÄRÄISTÄ PAINOA?

Mutta, kai tämä kertoo vain kyvyttömyydestä keskusteluun.Tuollainen loan heittäminenhän on helppoa, mutta perusteluja onkin sitten vaikeampi laittaa " paperille" .

-AP-

Vierailija
75/359 |
21.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset päästävät itsensä lihomaan? Itseään kunnioittavat naiset eivät liho.

Niinhän sinä sanoit?

Vastaus:

Kaikki eivät ole itseään kunnioittavia, sillä heitä ei ole kunnioitettu lapsena, nuorena tai aikuisena. Ihminen peilaa ympäristöään. Nujerrettu ihminen lihoo, koska lohduttaa itseään syömällä tai ei välitä itsestään, koska muutkaan eivät välitä.

Itseään kunniottava ihminen voi sairastua masennukseen, oikeaan masennukseen, joka on sairaus. Yksi masennuksen muoto on ylensyönti ja lihominen. Kun masennuksesta lopulta selviää, mahdollisesti vuosien päästä, on kiloja saattanut tulla sen 30 liikaa.

Ilmeisesti et ymmärrä, että kaikki naiset eivät ole rakastettuja ja arvostettuja ja itseään kunnioittavia, tai eivät pysy aina terveenä. Jos sinät olet/pysyt, ole onnellinen, mutta kannattaisi miettiä sitä, onko näköalasi liian kapea...?

Vierailija
76/359 |
21.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Näyttää vaan junnaavan ikävästi paikoillaan tämä keskustelu, joten paras kai lopettaa.

Tykkään yleensä saada järkevästi perusteltuja, asiallisia vastauksia suoriin kysymyksiin ja se on täällä osoittautunut mahdottomaksi.Ikävä kyllä.

On takerruttu vain ja ainoastaan tuohon aloitukseen, eikä haluttu lainkaan keskustella itse aiheesta:MIKSI NUORET NAISET ANTAVAT ITSELLEEN TULLA KYMMENIÄ KILOJA YLIMÄÄRÄISTÄ PAINOA?

Mutta, kai tämä kertoo vain kyvyttömyydestä keskusteluun.Tuollainen loan heittäminenhän on helppoa, mutta perusteluja onkin sitten vaikeampi laittaa " paperille" .

-AP-

Miten ihmeessä kuvittelet saavasi aikaan asiallista keskustelua tuollaisella aloituksella?

Totta. Olet kyvytön keskusteluun.

Vierailija
77/359 |
21.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on että aloitit tämän ketjun vain pilkkaamismielessä mutta yrität nyt olla marttyyri.

Ja siihen lihomiseen voi ihmisillä olla hyvin erilaisia syitä, mutta tuskin tuon viestisi jälkeen moni haluaa niistä kertoa tai keskustella.

Idiootti...

Vierailija
78/359 |
21.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhoihin lukemiin.

Syynä on se, että olen joutunut syömään kortisonia yli kuukauden ja se aiheuttaa turvotusta. Tämän kuun lopussa kuuri loppuu, pitää toivoa että painokin sitten alkaa taas putoamaan.

Mulla tuli raskauden aikana raskausarpia, vaikka painoa ei tullut mielestäni älyttömän paljoa: n.15kg. Synnytyssairaalaan tuosta jäi 12kg, oli ollut aika paljon turvotusta.

Mutta AP, se ei kuulu sulle mitenkään jos joku on ylipainoinen. Hoida omat asiasi.

Vierailija
79/359 |
21.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kirjoittanut monesti että inhoat läskiä. Ookoo. Asiallista keskustelua totta vie. Jospa keskittyisit nyt hiomaan ihan sitä omaa keskustelutaitoasi ennen kuin aloitat " keskustelun" näinkin herkästä aiheesta. Luulisi että siellä lukiossakin olisi opetettu sitä.

Vierailija
80/359 |
21.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että sen seurauksena saattaa kiloja kertyä taikka kiloja lähteä.

Mutta masennukseenkin auttaisi liikunta ja ehkä se varsinainen masennuksen syykin unohtuisi, kun alkaisi kiinnittämään huomionsa vaikkapa hyvinvointiinsa?

Masentuneena pitäisi vain osata itse hakea apua, jos ei itse siitä ylös pääse.Taikka sitten on tuuria ja hyvät ystävät/perheenjäsenet kykenevät auttamaan/hakemaan apua.

-AP-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan