Oltiin kaverin kanssa uimahallissa ja jäin kyllä katselemaan nuorta naista, oli luultavasti 20-25 ja vartalo näytti
Kommentit (359)
Ymmärrän kyllä, että on tapahtunut kamalia asioita elämässäsi, mutta eivät nuo kilot ainakaan helpota taakkaasi..
Onko sinulla voimia hakea apua, ystäviä, jotka voisivat auttaa?
-AP-
pahin terveysriski TUPAKKA. Menee kuulemma ohi läskin
Vierailija:
Ja tuo aloitus olikin tarkoitettu, kärjistetty tarkoituksella.
-AP-
Väität että halusit asiallista keskustelua ja nyt annat kuvan että olet kiinnostunut miksi jotkut antavat itsensä lihoa.. Miksi aloitus piti sitten kärjistää?
Ja tuskin se nainen sinun sääliäsi kaipaa...
Oletpa empatiakykyinen.
Olen ap hakenut apua ja olen laihduttanutkin itseäni reippaanlaisesti. Mutta silti pudotettavaa riittää.
Nyt kun läskikerrokseni on pienentynyt siitä mitä se on, oloni on alastomampi ja tunnen itseni todella haavoittuvaiseksi.
Vaikka kiloja onkin mulle kertynyt, en ole tuntenut niitä itselläni riippakivenä, päinvastoin ryhtini on edelleen hyvä (eli en ole painunut kasaan).
T. 398
Vierailija:
Ymmärrän kyllä, että on tapahtunut kamalia asioita elämässäsi, mutta eivät nuo kilot ainakaan helpota taakkaasi..Onko sinulla voimia hakea apua, ystäviä, jotka voisivat auttaa?
-AP-
Ymmärrät ihan varmasti juu... Vaikutatkin siltä että ymmärrät kaikenlaista :D
Jos vaan pitäytyisin siinä jumpassa. Ja anna muitten hoitaa omat asiansa ilman että joku tuijottelee ja säälii.
Pakko kait se on kysyä aisantuntijoilta, kun itsellä ei ole kokemusta..
404. Niin ja sitten vielä tupakkaa.Että läski kyllä saa olla, mutta tupakoida ei, niinkö?
Vai onko joku sinusta sitten VIELÄ reppanampi, kun kerran polttaa tupakkaa?
Nooh, itse en edes polta, ja se onkin sitten taas kokonaan toinen aihe.Se tupakansavu..
-AP-
Vierailija:
Ymmärrän kyllä, että on tapahtunut kamalia asioita elämässäsi, mutta eivät nuo kilot ainakaan helpota taakkaasi..Onko sinulla voimia hakea apua, ystäviä, jotka voisivat auttaa?
-AP-
tää asia. Täällä on ihmisillä muitakin murheita kun sun sairaat kyttäykset ja pakkomielteet
Kuvitelkaas miltä ap:sta tuntuu, jos ja kun joku pitää hänessä jotakin kohtaa/piirrettä vastenmielisenä. Luulisin että ap:sta se tuntuu vielä pahemmalta kuin ylipainoisista ihmisistä.
hehhheeehhhheeee... Paskat sä lukiota olet käynyt
Eli olet provo läski ap. Kyllä sultakin löytyy aina pudotettavaa ;9.
Tahtoo leikkii... Joo, tahtoo :DDDDD!!!!
ei se tarkoita jos on hoikka niin on tosi täydellinen.... Sulla ainakin neurooseja painosta ja muista ihmisistä
kun sen mies ei jaksa höylätä sen väljää tavaraa, siksi purkaa angstinsa lihaviin
ei tainnutkaan onnistua pitämään ukkoaan täydellisellä kropallaan.
aika huvittava se ap:n miehen teksti tuolla yhdes välis :D
Eli muutama kilo on kyllä minullakin pudotettavaa.Olet oikeassa.=))
Ei tunnu enää tulevan asiallisia vastauksia kysymyksiini, joten lähden tästä muihin puuhiin.
-AP-
ZIISUS, KEKSI OIKEA ONGELMA JA TOINEN PROVO, TÄÄ KYLLÄSTYTTÄÄ JO!
Siksikö purat todella huonoa oloasi täällä?