Meidän tytöstä tulee Peppa Eveliina
Peppaan päädyttiin siksi, että haluttiin joku vähän erikoisempi mutta silti sellainen nimi että siitä näkee sukupuolen heti.
Peppa myös muistuttaa muita tytön nimiä esim. Peppi ja Ebba. Sukunimeksi tulee Paavola ja haluttiin PP-nimi koska meillä vanhemmillakin on P-alkuiset nimet.
Toiseksi nimeksi tulee rakkaan mummuni toinen nimi Eveliina.
Siksi siis Peppa on valintamme ihanan pikku tytön tylleröisemme nimeksi.
Kommentit (83)
vaikka teidän mielestä olisikin kaunis, joten kannattaa varmaan todella miettiä. Vaikka se teidän mielestänne olisi kuinka kaunis; teette sen nimen antamalla lapsestanne tietoisesti pilkan kohteen!
Peppa tuo kyllä mieleen pepun. Miten olisi Neppa?
ja Peppe on pojan nimi, Petterin lempinimi. Ei lainkaan tyttömäinen nimi. Mitäs jos nyt lakkaisit ap keksimästä niitä nimiä ja laittaisit jonkun nimen joka on kuitenkin nimi eikä mikään muunnos pepusta. Oletko Tempakka?
Vanhempien on pakko nimiltään Anu ja Pehr Saukko, jos tosiaan noin idiootin nimen lapselle antavat.
Mutta mulle tuli mieleen että jos joku esittelee itsensä nimellä Peppa vaikka sadan hengen luentosalissa, niin siellä on heti salillinen porukkaa, jotka ajattelee yhtä aikaa pyllyä. :D Voi ei, halvat on huvit.
Ja ANTEEKSI ap jos vielä luet tätä ketjua. Me ollaan inhottavia moukkia...
Mulla EI tule mitään anaalisia mielleyhtymiä tuosta nimestä, mä miellän sen enemmän pippuriin (pepper)
Jos oikeasti tykkäät nimestä, niin haistata paskat näille
perseen miettijöille.
Mut ei eveliinaa sen kanssa, joku pirteempi. Aurelia tms.
Peppa on aivan oikeasti ihan kamala. Uskothan jo näiden viestien jälkeen. Ajattele suloista tyttöäsi ja anna hänelle sopiva, kaunis nimi.
Että kun täällä sanotaan että se ja se nimi onkin ihan kauhee, antakaa mielummin Jessica, Jannica tms. nimeksi. Niin sä teet niin??
Kivaahan tämä on, eipä siinä mitään :)
onhan se tietysti hieno kun nimi tulee lehteen mutta miettikääs nyt vähän.
Olisitko sinä ylpeä kun vanhempasi olisivat kastaneet sinut vaikka perapaa
Vierailija:
ja emmekä myöskään häpeä kertoa lapsemme nimeä täällä. Tuleehan se joka tapauksessa lehteen josta sen varmaan moni huomaa. Ainakaan meillä päin Peppa ei ole mikään peba tai peppu. Vihaan muuten sanaa peppu.ap
ja pikkuveljestä tietty Perska. Ihania nimiä, ei siinä mitään. Eihän kaikki voi olla Janitoja ja Jeminoita.
tuskin palkanne ovat lähellekkään tuota, tai sitten teillä on helvetisti velkaa!!!! No, yhdyn jonkun aiempaan mielipiteeseen että huomion hakua vanhemmilta ajattelematta lastaan pätkääkään!
Mitä sinä yleensä tulet ilmoittelemaan mielipide palstalle ratkaisuanne jos et sinä sillä mitään huomiota hae saati sitten reaktioita?
Luulitko että täällä on ihmisiä jotka ajattelevat vain samoin kuin te?
Ehkä me sitten ollaan niin köyhää porukkaa kun ei oikein tunnu sympatia pisteet irtoavan, mutta velkaa meillä ei ole, ei edes sinulle sen vertaa että alettaisin kehumaan
Vierailija:
ja on Suomessa muutama Peppe-niminen tyttö. Ihan täysi-ikäisiä ollaan mieheni kanssa ja hyvin koulutettuja palkatkin kummallakin yli 3000 euroa kuussa, miehellä lähemmäs 4000 euroa.Mutta minkäs voit kun haluat vähän erottua joukosta niin muille tulee perseet mieleen.
ap
Mutta tää nyt on jo kaiken huippu! Perse Kyrpaliina Vituke?
Mua ihan pikkasen ärsyttää sinunlaisesi vanhemmat jotka haluavat erikoisen nimen lapselleen ja keksivät mitä idioottimaisempia nimiä vain ollakseen niin erikoista, voi vee! Minun tyttärelläni on suht. erikoinen nimi, alle 30 nimenhaltijaa vuodesta 1899, eikä se ole mikään keksitty vaan vanhan ajan hyvä nimi, jota emme löytäneet hautakivistä eikä netistä vaan minun sukupuustani. Tässä myös hyviä nimiehdotuksia tyttärellenne ja harvinaisia: Brooke, Pikku Myy ja Muumi, noikin on parempia kuin tuo Pehva!
mutta kiitos vaan avauksesta,näin makeita nauruja en ole saanut aikoihin =D!
Ensi reaktioni oli että mukava nimi. Olen varmaan erilainen kuin muut.
ja laittakaa Bebba, vähän kansainvälisyyttä peliin.
Ajattelin, että hankitaanpas nyt mielipide, johon ketjun yksimielinen tuomio ei ole päässyt vaikuttamaan - eli kysäisin kuuskymppiseltä äidiltäni, joka on maailman lempein ihminen ja joka on taatusti kaikkein epätodennäköisin peppujen mietiskelijä. Mutta ei. Sanoi heti että ei missään tapauksessa laittaisi - tulee mieleen peppu! Oli yllättävänkin jyrkkänä, hänen mielestään Peppa ei kelpaa edes työnimeksi.
Eli oikeasti kyllä kannattaa miettiä pitäisikö vaihtaa!!
Eli harkitkaa nyt hiukan vielä minkä nimen lapsellenne annatte. Huh huh!