Meidän tytöstä tulee Peppa Eveliina
Peppaan päädyttiin siksi, että haluttiin joku vähän erikoisempi mutta silti sellainen nimi että siitä näkee sukupuolen heti.
Peppa myös muistuttaa muita tytön nimiä esim. Peppi ja Ebba. Sukunimeksi tulee Paavola ja haluttiin PP-nimi koska meillä vanhemmillakin on P-alkuiset nimet.
Toiseksi nimeksi tulee rakkaan mummuni toinen nimi Eveliina.
Siksi siis Peppa on valintamme ihanan pikku tytön tylleröisemme nimeksi.
Kommentit (83)
Pimppa tai Poppa oli teillä varmaan myös vaihtoehtoina?
Onhan Ripsa Koskinen-Papusenkin pojan nimi Perre. Se ei kamalasti Peppe-nimestä eroa. Jos se Peppe sitten olisi parempi nimi.
ap
siis mä en ole ikinä nauranut näin paljoooooooooooo
tää on paras!
Vierailija:
Onhan Ripsa Koskinen-Papusenkin pojan nimi Perre. Se ei kamalasti Peppe-nimestä eroa. Jos se Peppe sitten olisi parempi nimi.ap
Mua naurattaa niin kamalasti että PEPPA tärisee ja PERRETTÄÄ!!!!!!!!
99 % ihmisistä ajattelee takapuolta kuullessaan lapsesi nimen. Kääk. Vaikka kuinka haluaisit, tää on fakta. Haluatko tuota ihan oikeasti, harkitse vielä. Peppi Eveliina on ihan hyvä nimi.
Ootko sä se sama joka muutama kuukausi takaperin kyseli samasta nimestä mielipiteitä?
Muistan vastanneeni samaiseen kysymykseen myös että älä laita..
Vierailija:
Peppa myös muistuttaa muita tytön nimiä esim. Peppi ja Ebba.
mietitte toiseksi nimeksi sellaisen, jota voi sitten hätätapauksessa ruveta käyttämään etunimenä.
Sukulaisten reaktioista ristiäisissä tietysti voi päätellä jotain. Veikkaan, että mielenkiintoinen ja erilainen ovat kommentit. Mutta jos sukulaiset on tosi vaivaantuneita nimestä, niin voitte sitten ruveta heti käyttämään sitä toista nimeä ja väittää että niin oli tarkoituskin. Tai jotain...
maalaisjärjellä. Tai se rekisteriviranomainen joka käsittelee sen nimiehdotuksen, jos ette kasta.
on kommentit silloin, kun ei oikein keksi mitään kehuttavaa. Itse en siis kyseistä nimeä suosittelisi.
Milloin teidän PEPPA saa nimen? Tiedämme seurata sitten tuolta väestörekisterikeskuksen sivuilta menikö se nimiehdotus läpi.
Kannattaa muuten kysellä kummeilta ja isovanhemmilta etukäteen mitä mieltä he ovat nimestä, vaikkei se heille kuulusikaan. Olethan sinä tännekin sen laittanut.
miksi juuri Peppa? miten ois Pimppa? tai Persa? Pilla? Mulku? tai miksei Pylli?
Kumpikin kamalia pienelle tytölle, säälittää raukkaa. Ajatelkaa lastanne sen verran että laitatte jonkin OIKEAN nimen. Ja kumpikaan nimi ei muuten ole selkeästi tunnistettavissa tytön nimeksi.
Itse nimeen puuttumatta mulla oli myös mielessä laittaa lapselle tosi harvinainen nimi. Näin jälkeenpäin oli ehkä hyvä, että en laittanut. Sen mokan aikanaan tein, että laitoin firman nimeksi aivan kamalan nimen. Oli tosi inhottavaa, kun aina hävetti tosi paljon sanoa se ääneen. Arvaa tekikö hyvää bisnekselle....
Kuinka moni vieras pystyy olemaan nauramatta kun nimi ilmoitetaan!
Äidin ja isin oma pikkupepukka! :D