Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan se sun miehes, joka

Vierailija
04.06.2010 |

on pitänyt jos vuosia peliä mun kanssa ja on tänään aikeissa "mennä loppuun asti"?

Joskus jotain epäilitkin - olit oikeessa.

T:Toinen nainen

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän olen ollut samassa parisuhteessa kohta 9 vuotta.

ap

Vierailija
2/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niinkuin karamellin ottaisi. Naiset suhtautuu asiaan tunnepitoisesti.Ap odottaa nyt innokkaasti aktia ja ajattelee, että sillä on jokin merkitys. Mies taas ajattelee asian ihan toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

me täällä säälitään sua

Vierailija
4/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se ollakin, sillä on kyllä pari muuta kierroksessa, ei se yleensä ole viitsinyt vuosia kierrellä.

Vierailija
5/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole omantunnonarvoa ollenkaan?

Vierailija
6/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kai tuota nyt voi jo kunnolla pukata.

7/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"loppuun asti"?

Vierailija
8/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
9/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläni ei ole aikaa sinulle.

Säälin kyllä sinua, etkö vapaata miestä löydä, kun täytyy johonkin puutteessa olevaan varattuun mieheen tyytyä?

Vierailija
10/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinä saat jämät, vuosien odottelun jälkeen. En tiedä onko tilanteessasi jotain leuhkimista.

Vierailija
11/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

makasin viimeks eilen. Saan vain "kiksejä" nk. kielletystä hedelmästä.

Tarkoitus ei ole leuhkia, halusin vain pistää teidät miettimään omaa miestänne. Tästä miehestä ei todellakaan uskoisi, että pettää vaimoaan. Mutta ilmeisesti kuka vaan on valmis pettämään, loppujen lopulta.

ap

Vierailija
12/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

makasin viimeks eilen. Saan vain "kiksejä" nk. kielletystä hedelmästä.

Tarkoitus ei ole leuhkia, halusin vain pistää teidät miettimään omaa miestänne. Tästä miehestä ei todellakaan uskoisi, että pettää vaimoaan. Mutta ilmeisesti kuka vaan on valmis pettämään, loppujen lopulta.

ap

Vierailija
13/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti.

ap

Vierailija
14/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö nyt tehdä aloitus:

Hei sinä mies...oleppas varuillasi sillä juuri sinun puolisosi saattaa sinua tänään pettää..

Saunan taakse ja kuula otsaan...muuta en sinuun tuhlaisi

Vierailija
15/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläni ei ole aikaa sinulle. Säälin kyllä sinua, etkö vapaata miestä löydä, kun täytyy johonkin puutteessa olevaan varattuun mieheen tyytyä?

muka ole aikaa. Ei kai sun mies koko ajan ole kotona? Mekin tapaillaan tän miehen kanssa pääsääntöisesti vain työajalla. Mikään työ ei ole sellaista etteikö siinä olisi taukoja välillä. Kehenkään ei voi luottaa 100%!

ap

Vierailija
16/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla se paras juttu. Voitko pitää sitä mitenkään aamuun asti? Mä olisi tosi kiitollinen. Haluaisin nauttia illasta lasten mentyä nukkumaan yksin.

Vierailija
17/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla se paras juttu. Voitko pitää sitä mitenkään aamuun asti? Mä olisi tosi kiitollinen. Haluaisin nauttia illasta lasten mentyä nukkumaan yksin.

Tämä juttu tapahtuu virka-ajan puitteissa.

ap

Vierailija
18/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiertää erittäin kunnollinen, mutta erittäin hyvännäköinen 3 lapsen isä. Olen opettanut sen flirttailemaan ja se saa jo siitä aika kovia kiksejä. On vaan niin pirun ujo, että taitaa jäädä saamattaa...

Vierailija
19/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko samassa työpaikassa? Mun mieheni on aina illat ja vkonloput kotona mutta en pistäis päätäni pantiksi, etteikö voisi pettää työajalla tai -reissuissa.

on pitänyt jos vuosia peliä mun kanssa ja on tänään aikeissa "mennä loppuun asti"? Joskus jotain epäilitkin - olit oikeessa. T:Toinen nainen

Vierailija
20/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..virka-ajan puitteissa, harrastusajankohtina, jne. Eli eivät lisääntyneet kakkosmiehelläni "selittämättömät" menot kotona laisinkaan. Ja ko. tapaus teki kahta työtä, eli kiireinen oli sekin, mutta yllättäen aikaa löytyi aina minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi