Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan se sun miehes, joka

Vierailija
04.06.2010 |

on pitänyt jos vuosia peliä mun kanssa ja on tänään aikeissa "mennä loppuun asti"?

Joskus jotain epäilitkin - olit oikeessa.

T:Toinen nainen

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on tää mies tulossa kuulemma tännepäin..

ap

Vierailija
22/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei mitään yrittele, se tekee asiat. Melkoisen vätyksen oot itellen bongannut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on tää mies tulossa kuulemma tännepäin.. ap

Se ei oo kenenkään palveluksessa, päinvastoin.

Vierailija
24/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä miehestä ei todellakaan uskoisi, että pettää vaimoaan. Mutta ilmeisesti kuka vaan on valmis pettämään, loppujen lopulta.

ap

Kuinka niin ei uskoisi, mikä hänestä tekee niin uskollisen oloisen?

Vierailija
25/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Mikään työ ei ole sellaista etteikö siinä olisi taukoja välillä. Kehenkään ei voi luottaa 100%! ap

Ja sen nyt tietää jokainen.. No toivottavasti mies joka kaltaiseesi lankeaa jää kiinni ja kärsii, kuten myös sinä.

Vierailija
26/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kehottaa miettimään omia miehiämme koska pettävät, itse samalla pettää omaa miestään. Ja odottaa varatulta mieheltä vuosia että saa munaa. Täh? Mitä mä missaan? :D

Vierailija
27/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kehottaa miettimään omia miehiämme koska pettävät, itse samalla pettää omaa miestään. Ja odottaa varatulta mieheltä vuosia että saa munaa. Täh? Mitä mä missaan? :D

Mitä sitten vaikka myös minä petän omaa miestäni? Pointti on se ettei kehenkään voi luottaa. Ei minuunkaan. Ei kenenkään teidän mieheen. Oon aina saanut kenet vaan, ihan kenet vaan, uskokaa tai älkää.

ap

Vierailija
28/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveän moni munkin tutuista pitää miestään itsestäänselvyytenä, ja miehet pitää vaimojaan itsestäänselvyyksinä. En sano, että toista pitäis jotenkin mielistellä ja "palvella" siinä pelossa, että toinen menee ja pettää. Mut sanonpahan vaan, että hirveästi löytyy teitä "Ei meidän Jussi petä mua" -naisia.

ap

Vierailija
29/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tulee niin kova sääli kyseistä ihmistä kohtaan.

Mä toivon, todella toivon että joskus edes ap löytää sen oikean tavan millä nostattaa itsetuntoaan.

Vierailija
30/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa meistä joutuu ehkä pettymään.

Mutta ei sen tarvitse tarkoittaa sitä ettemme me voisi luottaa puolisoihimme. Miksi kuluttaa itseään epäilemällä toista jatkuvasti.

Minä uskon 100 % ettei mieheni petä minua. Tiedän sen, hän ei pystyisi siihen. Ja olen siitä onnellinen, tiedän että kaikkien miehet eivät ole yhtä luotettavia. Minun ei kuitenkaan ole koskaan tarvinnut miettiä, missä mieheni liikkuu ja kenen kanssa. Luottamus on 100 % molemmin puolin, ja me molemmat haluamme olla sen luottamuksen arvoisia.

Vierailija
31/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostaa omaa itsetuntoasi? Vai onko se aina niin korkealla, ettei sitä enää pysty nostamaan? ;)

Jotenkin tulee niin kova sääli kyseistä ihmistä kohtaan. Mä toivon, todella toivon että joskus edes ap löytää sen oikean tavan millä nostattaa itsetuntoaan.

Vierailija
32/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko mun itsetunnossa mitään vikaa, en usko. En yritä kohottaa itsetuntoani vamppaamalla vieraita miehiä vaan jostain syystä nautin seksistä enemmän tuntemattomampien ja "kiellettyjen" miesten kanssa.

Eipä mulla taida itsetunnon kanssa olla ongelmia.

ap

Vierailija
33/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sua nyt sit panee?

miten se ilmoitti että tänään mä annan sulle?

loppuuko se suhde sit siihen, vai miten asiat jatkuu kun mennään loppun asti? jos se on kerran loppu?

Vierailija
34/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se totta että moni mies ja nainenkin pettää, mitä siinä nyt ihmeellistä. Ei sitä voi mitenkään estää, ellei tiedä. Jos mies käy jossain, niin sit se käy. Jos saan tietää, olen pahoillani, mutten loputtoman hämmästynyt, onhan toi tavallista. Toisen naisen osa nyt on kumminkin säälittävä, kun lopulta siinä alkaa tunteet viedä ja yleensä se mies ei jätäkään sitä vaimoa, kuten lupailee. Ja ne tunteet voi alkaa viedä, vaikka aluksi suunnittelisi pitävänsä jutun muulla tasolla, niin ei se auta, kun tapailee samaa ihmistä pitkään. Ap:nä varoisin itseänsä, turhaan satutat itseäsi, kun tuollaisia juttuja on kuitenkin paha hallita vaikka päättäisikin niin. Lopulta kärsit, se on varma jos mikä. Mutta ota hetken huvisi, moni asia on opeteltava kantapään kautta, tiedän sen itsekin.

Vierailija
35/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaan sen pitäis nyt puolen tunnin sisällä olla kotona?

Vierailija
36/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun omassa työhuoneessa. Nyt on lopetettava, kun näkyi auto kääntyvän pihaan. Mun puolesta voitte vaikka luulla provoks niinku täällä moni aina luulee, mut totuus on se että kohta panen neljän lapsen "kunnollisen" perheenisän kans.

ap

Vierailija
37/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun omassa työhuoneessa. Nyt on lopetettava, kun näkyi auto kääntyvän pihaan. Mun puolesta voitte vaikka luulla provoks niinku täällä moni aina luulee, mut totuus on se että kohta panen neljän lapsen "kunnollisen" perheenisän kans.

ap

Onnee valitsemallasi tiellä! Olisit voinu paremminki valita, mut käyhän se noinkin. Yritä nyt olla kuitenkin kiintymättä siihen liikaa, se on palautettava oikeaan kotiinsa yöksi!

Vierailija
38/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se onkin mun isä..

meinaan meillä mun miehen kanssa ei vielä lapsia.

no se mies jää siitä vielä kiinni, niin ne aina.

Vierailija
39/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[ ] hyvä ihminen?

[ ] paha ihminen?

Vierailija
40/55 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[ ] hyvä ihminen?

[x] paha ihminen?