Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeutudutte huomenna yo-juhliin. Aika viileä päivä tiedossa, ei ihan pikkumekkokeli

Vierailija
04.06.2010 |

Mulla olisi ollut ohut kesämekko, mutta taidankin valita jakun ja hameen. Lapsillekin täytyy miettiä jotain neuletakkia ja pitsisukkien sijaan sukkahousut.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisällähän ne kutsut on, ja jos on terassi/parvekkeen ovi auki niin se on hyvä vaan kun on paljon ihmisiä ja kuuma.

Vierailija
2/8 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vedän päälleni nillkkapituisen, hihallisen kesämekon ja siihen otan lisäksi isohkon hartiahuivin lämmikkeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta täällä päin juhlat sijoittuvat kyllä pitkälti ulkotiloihin. Joten lämmintä päälle.

Vierailija
4/8 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kuin jossain mummomallistossa?

Minä vedän päälleni nillkkapituisen, hihallisen kesämekon ja siihen otan lisäksi isohkon hartiahuivin lämmikkeeksi.

Vierailija
5/8 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kuin jossain mummomallistossa?

kun käytät muutakin kuin h&m:ää ja ellosta...

Vierailija
6/8 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoisen juhlatopin, mustan juhlavan neuletakin (nyt kun meni siis viileäksi tuo keli) sekä mustat korkkarit. Isoja hopeakoruja lisäksi.

tytölle laitan myös valkoisen neuletakin sinisen kesämekon kaveriksi, sukkahousut tottakai.

Vierailija
7/8 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummanharmaat silkkihousut ja -jakun, alle pinkin paitapuseron. Mustat kengät ja laukku.

Vierailija
8/8 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa linkki johonkin nilkkapituiseen hihalliseen kesämekkoon.

enkä ole tuotakaan mekkoa sieltä ostanut. Mutta voin kertoa, että ei se ole mummomalli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme