Miten pukeutudutte huomenna yo-juhliin. Aika viileä päivä tiedossa, ei ihan pikkumekkokeli
Mulla olisi ollut ohut kesämekko, mutta taidankin valita jakun ja hameen. Lapsillekin täytyy miettiä jotain neuletakkia ja pitsisukkien sijaan sukkahousut.
Kommentit (8)
Minä vedän päälleni nillkkapituisen, hihallisen kesämekon ja siihen otan lisäksi isohkon hartiahuivin lämmikkeeksi.
Mutta täällä päin juhlat sijoittuvat kyllä pitkälti ulkotiloihin. Joten lämmintä päälle.
Muuten kuin jossain mummomallistossa?
Minä vedän päälleni nillkkapituisen, hihallisen kesämekon ja siihen otan lisäksi isohkon hartiahuivin lämmikkeeksi.
Muuten kuin jossain mummomallistossa?
kun käytät muutakin kuin h&m:ää ja ellosta...
valkoisen juhlatopin, mustan juhlavan neuletakin (nyt kun meni siis viileäksi tuo keli) sekä mustat korkkarit. Isoja hopeakoruja lisäksi.
tytölle laitan myös valkoisen neuletakin sinisen kesämekon kaveriksi, sukkahousut tottakai.
tummanharmaat silkkihousut ja -jakun, alle pinkin paitapuseron. Mustat kengät ja laukku.
Laitapa linkki johonkin nilkkapituiseen hihalliseen kesämekkoon.
enkä ole tuotakaan mekkoa sieltä ostanut. Mutta voin kertoa, että ei se ole mummomalli.
sisällähän ne kutsut on, ja jos on terassi/parvekkeen ovi auki niin se on hyvä vaan kun on paljon ihmisiä ja kuuma.