Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paksukainen saa pukeutua vain telttaan

Vierailija
04.06.2010 |

Mikään vaate ei voi paksuutta kätkeä tai tehdä lihavasta laihaa. Turha edes yrittää.

Joten aioin pukeutua ihan niinkun tykkään:-) (parempi sentään peittää läskit, eikö niin?)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oikealla pukeutumisella voi "kadottaa "kiloja todella paljon! Esim. 100-kiloinen voi oikein pukeutumalla hukata varmaan arviolta 20 kiloa.

Sopivat mittasuhteet, oikeasta kohdasta istuvaa ja sitten taas esim. hameen helma leveä (riippuen taas vartalon mittasuhteista), katseen kohdistaminen parhaisiin puoliin.

Paljon pystyy tekemään.

Vierailija
2/2 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon ketjuun, jossa puidaan sitä farkkuhametta ja legginsejä, niin olette kyllä lukeneet sitä kuin piru raamattua. Siinä ei kukaan sano, että lihavan pitäisi pukeutua telttaan, vaan ehdotetaan tyylejä ja asuja, jotka imartelisivat pulleamman vartaloa. Farkkuhame imartelee harvan vartaloa, oli se sitten pitkä taikka lyhyt.

Totta kai jokainen päättää itse, miten pukeutuu. Mutta mä ainakin mietin tarkkaan, mitkä vaatteet sopii mun vartalotyyppiin. EN mä ajattele, että tuossa on nyt ongelmakohta, vaan ajattelen, että tuota mä korostan. Mun mielestä osa sitä, että hyväksyy itsensä sellaisena kuin on, on se, että oppii tuntemaan vartalonsa ja pukemaan sen sillä tavalla, että parhaat puolet tulevat esiin. Läski ei tarkoita automaattisesti rumaa, kuten myöskään laiha ei tarkoita automaattisesti kaunista. Olen tuntenut ja nähnyt monta pyoreää ihmistä, jotka osaavat pukea vartalonsa kauniisti ja imartelevasti, eivätkä he todellakaan pukeudu säkkeihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi