Mitä sinulle tulee mieleen kaupungista nimeltä Forssa? Siis mielikuvia/totuuksia...
Kommentit (251)
tarkoitin etten kuvitellut et tästä tulee tän erään tapon selvittely ketju...
MISSÄÄN KOHTAA EN OLE SANONUT ETTEI SAIS LAITTAA NEGATIIVISTA PALAUTETTA MUN KOTIKAUPUNGISTA!!!
Ja jos olen niin korjatkaa, niin en ainakaan missään tapauksessa ole tarkoittanut!
joo on mullekkin ihan yks v...n hailee mut lähinnä taas taka-ajatuksena tän kaupungin juorut ja se kuinka paljon kaikki muuttuu kun kulkee ihmiseltä toiselle...
ei siis tosiaan mitään henkilökohtaista syytä alkaa tollasesta tappeleen...
surullista.Mutta on se ihme että tuon kokoisessa kaupungissa on niin paljon negatiivista,joku kun selvittäisi ja korjaisi asian.
löydä,jos ei ole kieroon kasvanut.
joka terrorisoi koko kylää,niin että aina kun ne on vapaalla jalalla tapahtuu kaikenlaista pikku jäynää...
edellä mainituista lähiöistä löytyisi, tosiaan OKT. En ole ollenkaan Tammela-henkinen. :D
Selkeehän se olis vetää siitä kirkon vierestä, mut olis se toisaalta kyl aika karua...
vaikkei tän ihan tälläseks pitäny kyl muodostua mut no hauskaahan tää on... ja moni muu ei ymmärrä tästä hölkäsen pöläystäkään...
ja huvittavinta et me ehkä jopa tiedetään toisemme... HEH!!!
tjua! :D Kiitos seurasta kaikille tässä ketjussa vaikuttaneille :D
kuin myös... tupakkatauko ja sit nukkuun...
ootko sä se ketä on paavolassa?
ei vaan muista aina joka viestiin laittaa, ei ihme jos menee vähän sekasin kenen kans kirjoittelee. mut mun oletuksen mukaan tähän keskusteluun on ottanu osaa useampikin henkilö (ainaki m.m:n kohdalla)...
onkohan siellä järvet niin hyvässä jäässä, että pääsis jäätä pitkin laavulle?
Mul on noita poketuttuja vorssassa, ja pääsen aina jonojen ohi. Kuulinkin just, että vorssan poliisin jotain toimia tutkisi Raaseporin(muistankohan paikan oikein) syyttäjä. Joku poliisi pahoinpidelly jonkun viihteellä tai jotain...Vorssan virkavallanhan tavoittaa hyvin viikonloppuna erään ravintelin oven edestä parkista. Uusi irkkupubi on muuten upea!!
kylläpäs on taas päästy vauhtiin:) Eikös tää M:n tappojuttu ollut vaan hyvä asia forssalle, päästiin yhestä kriminaalista eroon? mietittiin, että pitäis tuomioo lyhentää sen takia kun teki yhteiskunnalle palveluksen:):) Joo, tappajakin on kyllä sellanen, että linnaan vaan, minkähän takia päästivät pois?
Forssasta on sen takia niin paljon paskaa, että pieni porukka tekee kaikkee typerää koko ajan, siis eihän täällä sillai oo ku se yksi narkkiporukka joka pilaa koko paikkakunnan maineen, sama porukka on riehunu 80-luvulta asti.
Mä oon pienen ikäni täällä asunut ja täytyy sanoa, ettei mulle oo ikinä huumeita tarjottu toikin on lähinnä asiasta tietämättömien spekulointia.
Kertokaapa mulle paikkakunta missä ei huumeita olisi!!!
Kylläpäs täällä on paljon forssalaisia, enkä oo ennen törmännyt, höh... ihan tyhmää:) Forssa foorumi, jippii:)
T. Yksi forssalainen
eiköhän tää oo muutenkin jo tarpeeksi velkaantunut kylä, typerää todella typerää... toria kunnostetaan ja mietitään jotain helvetin kivilaattoja sinne kun samalla vähennetään palveluita (nyt esim. tää kouluissa kielten opettamisen lopettaminen) Suurin osa kouluista on läpihomeessa, mutta mitäs väliä sillä on? tehdäämpäs maailman typerin tienpätkä millä ei tee vittuakaan, jippii... päättäjät taas, huoh! Ja onhan se tärkeää että tori on nätisti päällystettä, voi jessus!!!
Mä todella toivon että sitä yhtiökatua ei jatketa!
Ja kouluista, mä kävin talsoilaa ja kuhalaa
Nimim. Mee ollaan vorssastaa vorssastaa vorssastaa...